Denne personen skal bo hos meg

Hallo alle mine fine og god tirsdag. Jeg håper alle har en strålende start på uken! Akkurat nå fikk jeg besøk av Carina som skal bo hos meg noen dager, noe som kommer til å bli ekstremt koselig. Jeg gleder meg allerede til dagene fremover! Carina bor egentlig i Bergen, så jeg inviterte henne noen dager ned til hovedstaten.

Du har helt sikkert sett Carina før om du følger med på Youtube. Carina har nemlig YouTube kanal og er storesøsteren til Stina Talling som jeg lagde julelåten med!

Hun bestilte seg faktisk en envis billett så ingen vet hvor lenge hun blir, men det er bare koselig. Jeg har bodd alene i ca 2 uker nå og jeg skal ærlig innrømme at det skal bli godt å få noen å være med hele tiden. Jeg er så klart nødt til å jobbe og styre som jeg alltid gjør, dette blir riktignok ingen ferie for min del selvom jeg får besøk! Men mye morsomt skal vi nok finne på. Carina er jo rå morsom.

Kanskje vi skal filme noen videoer osv, kanskje du har noen ønsker? Legg igjen en kommentar i så fall.

15 kommentarer

Siste innlegg