De kuleste landene jeg har vært i!!

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Er det noe jeg virkelig lengter til allerede, selvom det bare er noen måneder siden sist, så er det å reise. Jeg ELSKER å reise og oppleve forskjellige land og forskjellige kulturer. Jeg har vært i ganske så mange land opp gjennom årene, og flere skal det bli.

Det er mange som ofte spør meg om hvilke land jeg anbefaler og hvilket land jeg syntes var det beste å besøke, derfor tenke jeg å gi dere en liten oppdatering der og fortelle dere hvilke land jeg har vært i som var helt fantastiske. Det er selvfølgelig hundrevis av land jeg ønsker å reise til, men jeg føler jeg er ganske bereist!

Mine topp reiser:

Kina: Da jeg var sånn 12 år var jeg faktisk i Kina med turninga, noe som var veldig gøy. Vi var i et par forskjellige byer, både den fattigste og den rikeste i Kina og forskjellen der var ekstremt stor. Nesten litt skremmende! Det å se en slange hengende ut av en søppelkasse til å se høye fine bygninger var virkelig en kontrast. Vi gikk på den kinesiske mur, var i den forbudte by gikk rundt på forskjellige markeder. Noe av det jeg også husker ganske godt er at folk gikk rundt med insekt på pinne og spiste dette som snacks! Sykt, haha.. Men vanlig der borte!

Egypt: Om du syntes det er gøy å snorkle, kan jeg virkelig anbefale Egypt. Her var jeg faktisk kun for noen måneder siden, da jeg fikk reisen i bursdagsgave av Erik. Elsket det! Vi var i Sharm el Sheik, et veldig fint turist sted. Vi turte ikke reise så mye lenger vekk enn det.

USA: Jeg har vært i USA et par ganger nå, blant annet i Florida og Los Angeles. Elsker USA og kommer helt klart til å reise tilbake dit.

Bilderesultat for isabelle eriksen los angeles

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Den Dominikanske republikk: Den Dominikanske republikk ligger i Karibien og er døds fint. Noe jeg også likte der borte var menneskene, alle var så hyggelige og snakket med alle.

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Barbados: Barbados er også i Karibien, der var jeg faktisk sammen med stefaren min da jeg var 13-14 år gammel. Strendene der var helt sinnsyke og kritt hvite med helt blått hav, slik jeg elsker det. En ting jeg husker sykt godt fra denne turen var en busstur vi tok, som var helt syk haha. Det var høy musikk, folk danset og sang og jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes det var ganske skummelt da jeg var 14 år gammel, haha.

Mexico: Jeg fikk ikke akkurat utforsket så veldig mye da jeg var i Mexico for noen år siden. Da var jeg jo låst inne på et hotell meste parten av tiden, men vi fikk kjørt litt rundt og sett en del ting. Den eneste gangen jeg var i Mexico var da jeg var med på Paradise Hotel, noe som så klart var kult og noe jeg helt sikkert aldri kommer til å glemme.

Bilderesultat for isabelle eriksen paradise hotel bilder

Relatert bilde

Luxembourg: Dette var også en tur jeg hadde som turner. Vi var i en konkurranse og konkurrerte mot en del land  Europa, og jeg vant faktisk. Det trodde jeg aldri kom til å skje og jeg husker det fortsatt ekstremt godt! Landet var så rent og fint og veldig lite. Jeg tror det tok sånn to timer å kjøre gjennom hele landet.

 

Har vært ganske mange steder i Europa også, som så klart er veldig fine land. Men disse over har gjort inntrykk! Om du har vært i noen andre land du anbefaler, veldig gjerne gi meg litt tips også! Vi blogges senere babes, I love you all❤️

8 kommentarer
    1. Sommeren 2017 rett før jeg fylte 17 år var i Kroatia med familien. Vi var på halvøya Istria i byen Pula. Der vi bodde hadde vi havet rett nedenfor, i tillegg til basseng på selve resortet.

      Var veldig fint å snorkle i havet og fiskene var menneske vant så gikk an å fôre fiskene med brød rett ut av hånda.

      I november 2018 var jeg på skoletur ned til Madagaskar. Veldig øyeåpnende å se hvordan det var der nede forhold til hvordan vi er vant til her i Norge. Mye fattigdom osv. Det artigste var at vi fikk snorkle i revet og mye annet gøy.

      Begge turene er noe jeg virkelig vil anbefale på det sterkeste❤️❤️❤️

      Elsker bloggen din btw, Isabelle😘

    2. Synes du bør reise til Tyrkia!! Veldig gode folk, god mat, fine steder, masse sol og fantastiske mennesker😍🤩 Jeg har selv både vært i Istanbul og Alanya.. skal til Alanya igjen til sommeren🤩 Istanbul er jo en storby og Alanya er mer sånn strand og sol ferie.

      Anbefaler også Antalya og Bodrum i Tyrkia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg