De kom på døra mi – Jeg filmet alt

3 kommentarer
    1. Stakkar deg! Forstår deg så godt!!! Vet du ikke svarer men kan du følge meg på Insta heter Vanilje og noen tall bak! Vil ikke si helt hva jeg heter! Kan du og følge meg på Snap? I❤️U til og med så skriver vi deg med i historier som vi lager fordi du e best!!!!! Kan du svare?????? Du e den beste youtuberen jeg vet hvem e! Kan ikkje skrive kjenner😂Fordi jeg kjeder deg ikke! Men skulle ønske❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Du e bare best❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Skjønner ikke at folk ikke liker deg!!!! Lik hvis du e enig!!

    2. Mye mulig dem bor i nærheten av deg. Du filmet jo ut av kjøkkenvinduet ( viste utsikten ) på videoen der du viste leiligheten. Så kanskje dem fant ut av det på denne måten. Det går også Ann og de posisjonen din på Instagram nå , så kanskje dem har funnet ut av det derifra ogsp?

    3. Skjønner at du blir redd! Det som skjedde med deg skjedde på en måte med meg når jeg var 7 år og var alene hjemme: jeg hadde vært på skolen og var på vei hjem, mamma hadde sagt før jeg dro til skolen at hun skulle jobbe over tid på jobben. Så jeg var alene hjemme. Jeg låste opp døra, gikk inn, låste døra og låste opp alarmen. Jeg la fra meg tingene, og gikk til kjøkkenet. Plutselig ser jeg gjennom vinduet på kjøkkenet og ser en ukjente mann komme inn i innkjørselen, han går mot døra og ringte på, jeg opnet ikke, jeg ser på han gjennom vinduet, han ser ikke meg. Han går inn i hagen og ser på meg gjennom vinduet, jeg dukker, jeg tenkte at nå vet han at jeg er hjemme! Jeg tok telefonen min og ringer mamma og sier det som skjer/har skjedd, manen står der fremdeles, mamma kommer etter ti minutter. Og går ut av bilen og sier til mannen at han må gå vekk fra eiendommen vår,(jeg hørte det gjennom vinduet) jeg gråt. Mamma sa at hun ringer politiet vis han ikke fjerner seg. Han drar og mamma kommer inn i huset, inn i kjøkkenet og finner meg gråtene i et hjørnet. Hun slapp alt og ga meg en klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg