Dagens planer & Crazy antrekk

Reklame | Nelly

Hallo alle mine fine og god torsdag! Jeg håper alle har en nydelig dag så langt og at den fortsetter slik. Akkurat nå sitter jeg å spiser lunsj med kusinen min og tremenningen min, det er så koselig! Er det noe jeg elsker så er det slike familie dater. Senere i dag skal jeg på Universal Music sin sommerfest, der har jeg aldri vært før så det blir nok veldig gøy. Jeg gleder meg!

Derfor har jeg allerede full glam og på både høye hæler og kjole midt på dagen. I tillegg et litt crazy outfit. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg har fått masse blikk nedover Karl Johan, haha! Ikke at jeg bryr meg. Dette var faktisk et av alternativene på 17. Mai, men det var svært få som likte denne blazer/ kjolen – nærmest hatet den, men jeg elsker den og syntes den er døds kul.

Kjolen er fra Nelly og du kan finne den HER.

Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være sosial med gjengen. Jeg håper alle får en nydelig dag videre, så blogges vi senere. Ta vare på hverandre! Love you all❤️

14 kommentarer
    1. Hei Isabelle👋jeg elsker bloggene å videoene dine💄😉🌈 du betyr apselutt alt for meg😊jeg ELSKER DEG SÅ SYKT HØGT Å JEG LESER BLOGGEN DIN VÆR ENESTE DAG😂LYYYYYY❤️JEG HAR DRIT LYST TIL Å MØTE DEG👍🙏🏻👩‍👧👩‍👧DU VAR PÅ ET CHEER STEVNE MEN DA VAR IKKE JEG DER👿😱😱DE SOM MØTTE DEG VAR DRITTTTTTT HELDIGE 💕🌵JEG SITTER Å SER PÅ VIDEOENE DINE VÆR DAG😇🎬Å JEG SKULLE SÅ GJÆRNE ØNSKE AT VI KUNNE MØTES♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️LOVVVE YOOOOOOOYYYYY SOOOO MUTTSSSS😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🌈🌈🌈🌈🌈❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💄💄💄💄🎬🎬🌵🌵🌸🌸🌸🌸🌸💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💕💕💕😭😭😭😭😭😭😭😭💕💕😭😭💕🙏🏻🙏🏻🙂🙂🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙂🙂🙂🙂🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙂🙏🏻🙂🙂🙏🏻🙂🙏🏻🙏🏻😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    2. Jeg merker at du har forandra deg litt etter at du kom hjem fra filmingen du var på. Du virker mer seriøs. Er det noe som skjer ellr?

    3. Hvordan får man crushet ditt til å like deg?værsåsnill svar har du noen tips også til hvordan man snakker til crushet ditt og hva dere skal snakke om

    4. OMFG😭😭😘😘DRIIIIIT kult at du tørr og være den du er😚 det er ikke alle som tørr å være den de er😣 Men deu er den beste kvinnen i verden 😘😘😭😭❤️❤️❤️😭😍😘😍😭❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg