Dagens outfit – CRAZY

Reklame | Nelly

GENSER  – HER

BUKSE – HER

Hvor kult er ikke antrekket mitt i kveld? Jeg elsker det! Litt crazy, men samtidig utrolig kult og ikke minst komfortabel.

I kveld skal jeg i bursdagen til Agnete (Agnetesh på youtube) og jeg gleder meg masse. Agnete er jo som de fleste vet en av mine beste venninner! Jeg vlogger i dag, så dere får med dere alt som skjer etterhvert. Jeg håper alle får en nydelig dag og start på helgen. Ukens spørsmål kommer forresten imorgen, så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar!

Ha en nydelig dag videre, vi bloggen! Love you all.

14 kommentarer
    1. Hei jeg har en tips til deg. Du burde tatovere leppene din sån at dei får former på dei. Sjekk Shofie Elise sin nye video i hennes kanal, der hun tatovere leppene.

      1. Ikke si sånnt til Isabelle ❤️
        Hun bestemmer og gjør hva hun vil med leppene og kroppen sin😍Men, det går Ann å gi forslag men akkurat dette er ikke noe man trenger å gi forslag om❤️

    2. Jeg synes at isabbele Eriksen ikke skal tatovere leppene synes at de er fine som det er ❤️❤️❤️

    3. Hei, elsker deg isabelle og altså min største drøm er jo at du kunne følge meg på tik tok der heter jeg lolf76

      ❤❤❤❤❤ Du er mitt største FORBILDE I ❤ U

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg