Dagens kule planer

Hallo babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå er jeg faktisk på tusenfryd sammen med noen venner, noe jeg ikke har vært på år og dager. Så i dag skal jeg være skikkelig barnslig og løpe rundt her!

Har du noen gang vært på tusenfryd? Om du er her tilfeldigvis i dag, trenger du ikke nøle med å komme bort om du ser meg. Det er bedre det enn snikbilder, trust me!

Senere i kveld skal jeg på film premiere sammen med fineste Nellie. Jeg var også nettopp på kino å så på Annabelle. Jeg elsker jo skrekkfilmer, så om du gjør det samme kan jeg virkelig anbefale den filmen.

Nå skal vi kjøre karuseller og kose oss, man er ikke voksen før man tør å være litt barnslig. Ha en nydelig dag videre, så blogges vi senere! Ta vare på hverandre, I love you all❤️

14 kommentarer

Siste innlegg