Dagens antrekk & planer

Heihei babes, hvordan har dere det? Nå sitter jeg på vors hos Nellie. I dag er nemlig premierefesten til «influencerne» som Nellie er med på. Og dit skal jeg! Jeg gleder meg masse, vi får se de første episodene og jeg gleder meg masse til å støtte Nellie!

Jeg digger kjolen jeg har på meg i dag. Jeg får skikkelig sommerfølelse og været er også helt fantastisk i dag! Jeg blir så glad.

Jeg håper alle får en nydelig mandag videre. Jeg kommer ikke til å drikke eller være ute lenge i dag. I morgen skal jeg opp før klokken 0700 fordi jeg har frisørtime – så ønsk meg lykke til med det, haha!

Vi blogges senere babes, love you all!

5 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Jeg har eit spørsmål, bruker du bunad, kjole eller andre ting på 17.mai? Hva synes du om bunad? Føler du at det er viktig?

    2. Du er så fantastisk nydelig Isabelle! Jeg jobbet litt som modell tidligere i livet, men nå er kroppen forandret etter 8 års sykdom! Føler meg ikke vell med vann i kroppen! Sliter skikkelig! Du er så vakker og positiv, du virker så trygg. Den kjolen kunne være noe for meg. Kan du være snill å linke den? Klem Julia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg