Dagen i dag

God kveld alle mine fine, hvordan har deres dag vært? Min dag har vært bedre enn på lenge. Jeg elsker når det skjer mye! Dagen i startet rundt 09 da jeg våknet og sto opp for å gjøre meg klar til photoshoot og innspilling av intro til YT kanalen min. Det har jeg hatt lyst til å gjøre så utrolig lenge nå, og endelig tok vi oss tid til å faktisk filme det. Jeg gleder meg ufattelig mye til dere får se, for det blir tidenes intro. Forhåpentligvis får dere se allerede i morgen eller lørdag, så det er bare å abonnere på kanalen min og trykke på bjella for varsler!

Etter innspilling av intro tok jeg meg en tur hjem igjen for å passe litt på Lucifer og se hvordan det hadde gått med han alene hjemme. Jeg har faktisk ikke telling på hvor mange kommentarer og meldinger jeg har fått angående dette. Hva gjør kattungen når jeg er ute en tur? Er han med meg? Er han alene hjemme? – Ja, han er da nødt til å være alene hjemme. Katter liker ikke å blir dratt med på den måten til forskjellige steder, og klarer seg helt fint 1-2-3 timer alene hjemme. Han må dessuten ”trenes” opp på nettopp dette. Jeg er aldri lenger borte fra han enn 2-3 timer, og i starten kun 10-30 minutter. Til nå har det gått overraskende fint og det gjør meg så glad. Han er faktisk kjempe flink! Og verdens søteste ❤️😍

Litt senere på kvelden tok jeg meg en liten tur ut med et par venner og spilte volleyball, loved it! Det skal uten tvil gjenta seg masse i sommer. Jeg har kun sovet 3-4 timer i natt, for døgnrytmen min er helt på bærtur! Så jeg merker at jeg straks må ta kvelden, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg ikke å sovne før klokken 02 uansett haha.. Hvert fall ikke med den innstillingen si!

52 kommentarer
        1. Hei Isabelle jeg ville bare si at jeg er din største fan og elskere deg og Lucifer❤❤❤❤❤🥰🥰🥰🥰

    1. Heii❤️❤️ Elsker deg sykt mye❤️❤️ Du er verdens beste YouTuber✨❤️ Hadde gjort alt for å se deg pranke Erik med at du besvimer❤️❤️❤️❤️ Det er drømme videoen!!!!!!!❤️❤️❤️❤️ Håper du og Lucifer får eg god natt søvn elsker deg❤️❤️❤️❤️❤️❤️

        1. Hei, jeg lurte på om du kunne legge ut en video med at du rir på en hest og at du prøver å trave. Jeg elsker dine videoer og deg så mye. Du er den beste bloggeren jeg har sett❤️❤️<3 <3

    2. Sov godt, håper dagen deres er bedre en min og bedre en det livet mitt kommer til å bli dei neste årene🥺😢💕 sier:

      God natt Isabelle💕god natt til Lucifer og 🥰gi han ein STOR og GOD natta klem fra alle følgerne deres🧸natta sov godt

    3. Hei Isabelle, jeg ville bare ønske deg og Lucifer god natt ❤️ Du er verdens beste forbilde noensinne og det beste menneske på jord ❤️ Skulle ønske jeg kunne ha møtt deg en gang fordi du betyr så mye for meg!

        1. Du skrev på bloggen at du ikke sovner før sånn to ellerno, og her sitter du og skriver komentarer til komentarene dine på bloggen kl 3 på natta😂

    4. Vi skal få en katt i slutten på sommeren. Hadde vært kjekt med en YouTube film der du forteller hvilke av tingene du kjøpte til katten du fikk bruk for<3 kattestativ, seng osv.

    5. Man kan være så lenge man vil i fra en katt når jeg fikk min første katt hadde jeg fast 8 til 12 timers jobb vær dag kom helt Ann på hvor de trengte folk og ikke og kunne ikke forlate jobben bare fordi jeg hadde en kattunge hjemme men hadde jo seff mine begrensninger så hun ikke sku være så mye alne gikk ned til fast på 8 timer og fikk en katt til så var en dag eldre en hun så da fikk ikke eg den skyld følelsen så jeg hadde til å begynne med .. Men alird la katten være alene i mer en 2-3 døgn uten tillsyn ..

      1. Hei Isabelle ❤️ Ville berre komme med nokon tips om når katten skal vere alene hjemme. Ha hatt katt siden eg var eit år og har til saman hatt fem kattar så har god erfaring med katt. Spesielt når katten din er kattunge eller viss han er veldig leiker burde du ha han inne i berre nokon få rom, der det er kattekasse og kattemat. Dette er sånn at han ikkje skal knuse noko. Kattene mine knuste noko fyrste gong dei var åleine heime. Viss du skal vere borte i fleire døgn må du ha nokon til å sjå til at katten har det bra og gi han mat og drikke. Ønsker deg ein fin dag

    6. Hei Isabelle du er så pen😍 gikk på samme ungdomskole som deg❤️ Kan Legg ut flere videor på youtube 😍

      Hvor er kjolen din fra den du bruker på bildene?

    7. Hei Isabelle❤️ Du er fantastisk og jeg er din største fan❤️💘 du er verdens beste youtuber og jeg elsker deg❤️ Du er perfekt❤️ Love u💞💖😭❤️

    8. Du er kjempepen og et så utrolig godt menneske💕Du kledde den kjolen der utrolig godt forresten😍Love you❤️
      -Jente 12 år

    9. Du er kjempepen og et så utrolig godt menneske💕Du kledde den kjolen der utrolig godt forresten😍Love you❤️
      -Jente 12 år

    10. Hei. Jeg vill bare si at jeg syntes du valgte d beste navnet. Å navnet passet til katten. Jeg er kjempe stor fan a deg❤️
      I ❤️ U

    11. Hei Isabelle!🥰Du er mitt aller største forbilde! Uten å se på deg i hverdagen min, hadde dagene mine blitt veldig kjedelige💞🖇 Jeg synes du er verdens beste youtuber!😍 Love you! <3 Ha en fantastisk dag!<3

    12. Peneste i hele verden!❤️Digger dg og det du gjør!❤️Ser på deg hele tiden, en gang så jeg på deg i timen fordi jeg elsker og se på deg!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰Du er mitt forbilde, og de som ikke liker deg har ikke en hjernen, de forstår ikke hva de går glipp av❤️🦋💕💕fordi du er et super menneske❤️❤️❤️❤️Elsker deg!❤️

    13. Hei bare lurte på om du kunne svare på noen kommentarer på innlegget ditt av camp 71? Stooooooooooooooooor faaaaaaaaaaaaaaan❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    14. Hei, Lucifer er så søt!🥰🥳🥳

      Elsker deg og kanalen din.🥳

      Håper du har det fint i corona tida🥰🥳

    15. Hei Isabelle jeg elsker deg såååååå syykt pliiiiiiis svar hadde betydd såå mye love you and Lucifer!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    16. Sååå fine bilder! ❤️ Vil komme med en veldig artig ide jeg så hos en annen youtuber med hund. Dem tro ut i kanskje en halvtimes tid, mens de satt et kamera inne i leiligheten for å se hva hunden dems gjorde når de var ute 🥰 Utrolig gøy det hadde vært å se med den søte katten din! Hihi ❤️

    17. Hei Så fin du er og kul har også katt jeg har faktisk to har hat den ene katten min hele livet håper du får en fin dag hilsen Helene tollnes. Os jeg liker også hester

    18. Morsomt at han heter det samme som katten min 😅 trodde jeg var den eneste som hadde kalt katten min for Lucifer 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg