Bilder fra da jeg hoppet fallskjerm

Hey babes ❤️ Hvordan har dere det? Fint håper jeg. I dag mottok jeg endelig bildene og videoen fra da jeg hoppet ut av et fly på lørdag. Så i kveld tenkte jeg å redigere video slik at jeg kan poste den så fort som mulig, i mellomtiden kan dere kose dere med et par bilde og glede dere til videoen. Den blir INSANE!! Altså, gled dere til i morgen eller fredag. Følg med på YT kanalen min slik at du ikke går glipp av videoen.

Herreguuud, tenk at jeg gjorde dette. Det var så utrolig morsomt. Jeg gruet meg masse før dette (som dere kommer til å se i videoen som kommer). Jeg forteller også i videoen om hvordan det var og følelsene jeg hadde i kroppen!

Alt i alt var dette helt sykt gøy og jeg kan nesten ikke tro at jeg turte! I am proud, haha.

21 kommentarer
    1. Isabelle!😱😱Sååå tøff du er!<3 Jeg ville bare si at due e den fineste jenta i verden💗🥺loveuuu

    2. Det der ser så gøy ut fikk du tatt noen vid når du hoppa og du er så tøff jeg tør ikke og hoppe ned fra 5 meter når jeg bader og du hopper i fallskjerm haha

      Love u❤️❤️

    3. Hei, det ser sykt gøy ut da💛elsker deg❤️❤️🥺🥺💖💖💖jeg går på turn er 11år og kan balelengsskru💛kan du prøve og turne igjen på kanalen

    4. Du er tøff som gjør det der☺️ Gleder meg til videoen kommer ut. Du er utrolig flink med YouTube aldri slutt med det☺️ Elsker videoene dine de er så morsomme og kreative❤️

    5. Fallskjermhopperens credo:

      Partnere blir av og til sinte på hverandre, og selv de beste vennskap kan slå sprekker.
      Men du må aldri, ALDRI legge deg ut med den som pakker fallskjermen din.

    6. HÅPER DU LESER DENE OG SVARER😄😄😄😄 du er VAAAAAAAAAAAAAAB😘😘
      Og leg er din største fan og VIP☺️☺️☺️
      Håper vi en gang møtes🤩🤩🤩🤩🤩🤩
      😍😍😍❤️❤️❤️❤️ Du er så snillllll😘😘 og peeeeeen💕💕 Jeg skulle ønske jeg hadde ditt utsende💞💞 Hilsen din største fan💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

    7. Hei Isabelle!💖 Ville bare si noen ord!😊 Jeg er en jente på 11 snart 12 år
      Og har følt deg på YouTube helt siden du starta en kanal med Martine Lunde!🦄 Du er det beste forbildet ever!!😉 Før så var jeg misfornøyd med kroppen min, men du har hjulpet meg med å like kroppen min!😱💖 Er så sykt glad for at du hjalp meg med å finne meg selv!❤️Til slutt har jeg et spørsmål…Hvor gammel var du når du rei før?🐴❤️ (Jeg rir) Hadde serr begynt å gråte hvis du hadde svart på denne!!😍💖 PS love you Isabelle

    8. Fyflate så kult! Fryktelig lyst til å gjøre det selv, men usikker på hvor man skal ta kontakt og hvor my det koster. Tips?

    9. Hei du er utrolig tøff elsker deg og kanalen din❤️❤️❤️
      PS: ingen får meg til å hoppe ut at et fly❤️😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg