Bilder av mitt ekte hår + nytt hår

Reklame | Merakistudio.no, Nelly, Junkyard

Hallo alle mine fine, hvordan går det? Fint håper jeg. Nå har jeg akkurat vært hos frisøren min for å heise mitt hair extensions, endelig. Det er alltid like deilig. Jeg fikk også se mitt ekte hår igjen, og se om det har vokst noe – noe det faktisk hadde siden sist gang.

Før jeg tok extensions var jeg alltid så redd for at det ekte håret skulle bli helt ødelagt, men det har det ikke. Så klart det blir litt slitt, men ikke på langt nær det jeg trodde! Som alltid var jeg på min favoritt salong i byen, Merakistudio.no Der er dem så flinke og alltid like hyggelige. Når man skal sitte flere timer et sted err det viktig å trives!

 

LINK TIL NETTSIDEN HER.

Bilder av mitt ekte hår:

Hvor kul er forresten ikke dette antrekket? Jeg digger både genseren og buksen. Lignende bukser kan du finne HER. Genseren er fra Junkyard og den an du finne HER. Jeg har forresten rabattkode på Junkyarrd.no. Med koden ”ISABELLEE15” får du hele 15% rabatt ved kjøp over 500kr.

Etter frisør besøket:

GENSER – HER (KODE ”ISABELLEE15” FOR RABATT)

BUKSER – HER

 

Det som er super digg med Marvelous Hair extensions som de bruker hos Merakistudio.no er det at det varer sykt lenge. Det samme håret har jeg nå hatt i 3 mnd, det eneste vi har gjort er å ta det ut og ta det inn igjen. Så er det like godt som nytt!

Nå skal jeg ha kick off og møter med Blogghuset, det blir super spennende! Vi blogges senere mine babes, love you all.

9 kommentarer
    1. Omg du er jo så fin med det ekte og korte håret ditt❤ hvorfor går du ikke med det ekte og korte håret ditt når det er sååå fint❤
      Ps det håret du går med nå er jo seff også super fint❤

    2. Du er sykt pen både med og uten extensions (vet ikke hvordan man skriver d)
      Du er en av mine største forbilder!
      Love U 💋💋💋
      Ps: du er så god på yt og blogg!
      Skulle ønske jeg bar like pen og flink som deg! 😊

    3. Ååå du er så sykt pen med begge av hårene. Jeg ELSKER deg sykt. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg