Bilder av hele leiligheten før jeg pusser opp

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Selv har jeg det helt fantastisk her i min nye leilighet og ”pusser opp”. Det er jo ikke akkurat så mye jeg skal gjøre, kun male og det går jo veldig fort. Jeg rakk å knipse et par bilder av hele leiligheten i går før vi begynte å male, slik at jeg kan vise dere hvordan det så ut her før.

Det er dessverre helt sykt rotete på disse bildene, men dere får jo en liten ide av hvordan leiligheten ser ut! Her er det et soverom, stue, kjøkken og et lite bad. Her skal jeg bo helt alene og gjøre det døds fint – det kommer selvfølgelig en leilighets tour og bilder av det ferdige resultatet når det er ferdig her. Det tar jo litt tid med møbler og interiør, men det er bare å vente i spenning!

Hva syntes du? Ukens spørsmål skal jeg prøve å få ut i dag,  om ikke kommer det nok ut imorgen. Litt stress med dette flytte greiene og er nødt til å prioritere det slik at jeg får flyttet inn imorgen, woho!

8 kommentarer
    1. Kjempefint 👍💖 og så koselig å gjøre den til fin stil. Men, en hilsen fra meg som elsker oppussing, alltid noe Annet som kan gjøres, og lage noe kult om fra det en har, eller finne noe å redesignet 👍 masse lykke til, you go girl💖 stoooor klæææm frå korgen i Nordland

    2. Fjotolf Hansen sier i retten at han ser på Paradise Hotel, hva synes du om at han har sett deg på TV? Og vet hvem du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg