Bildene som aldri kom på bloggen

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg hatt en litt kjip dag faktisk, og hvis du har hatt det samme tenkte jeg å få deg til å le litt. Og det på min bekostning, haha. I dag kjører på en runde med ”Bildene som aldri kom på bloggen” rett og slett fordi jeg vet at dere elsker dere. Jeg må forresten bare si beklager for litt dårlig blogging de siste dagene – det er kun fordi blogg.no bytter plattform og det er en del endringer her. Jeg skjønner med andre ord ingenting fordi alt har forandret seg haha..

Uansett, jeg håper du liker dette innlegget. Jeg skal love deg at det er morsommere for deg enn for meg! Som blogger tar jeg jo hundrevis av bilder og da sier det seg selv at ikke alle blir like fine. Dette er derfor de bildene som ble stygge, mislykka og ikke kunne brukes på bloggen.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal drive å kødde sånn hele tiden haha.. Du aner ikke hvor mange slike bilder jeg faktisk har.
Når fotografen bare må ta det aller siste bilde..
Nydelig, og nydelig cameltoe..
Alle skjønner vel hvorfor dette ikke havnet på bloggen, før nå hehe..
Skjønner ikke helt hva jeg prøver på her.
Fikser på hååååret..
The grudge i blond versjon haha..
Vet ikke helt om jeg er på vei til å falle eller ikke, stygt var dette bilde hvert fall.
Nydelig Isabelle…
Ingen kommentar..
Altså, hva gjør jeg??? Omg.
Nok en gang denne berømte tunga.. Uff!
Elsker når skyggen til den som tar bildet kommer med..
God stemning, ikke fult så godt bilde..

Nå er jeg flau, som jeg alltid er når jeg legger ut disse innleggene! Jeg håper du får en nydelig dag videre og tar vare på alle rundt deg. Vi blogges senere! Love you all.

Husk forresten å spill av julelåten vår hele tiden!! ”Nå er det jul” på Spotify eller LINK TIL DEN HER .

🌸🌸🌸

4 kommentarer
    1. Hvem er hu i midten på 11 bilde? 🙂 instagrammen hennes. Må finne ut hvor den kjolen er fra😅

      Fine bilder forresten! Haha. Gøy når man tørr legge sånn ut.

    2. Kan du skrive noe om hva som er mellom d eg og martine nå? Ser ut som dere er venner igjen? Bestevenner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg