Bildene som aldri kom på bloggen – SYKT FLAUT

Hallo alle mine fine og god fredag! Etter alle nydelig jule og nyttårsbilder som florer på Instagram tenkte jeg å legge ut et par stygge, mislykka bilder av meg selv. Jeg vet jo at dere elsker og forguder disse innleggene, hehe. Selvironi er en bra ting!

Uff, jeg håper dere skjønner hvorfor disse bildene ikke havnet på bloggen før i dag! Flaut, haha.. Jeg håper du lo litt og at dette kanskje gjorde dagen deres bedre om du har hatt en dårlig dag. Ukens spørsmål kommer forresten på bloggen i morgen, så hvis det er noe du vil ha svar på er det bare å legge igjen en kommentar.

Ha en nydelig fredag videre mine babes, så blogges vi senere! Jeg er på besøk hos Nellie, nå skal vi spise pizza og slappe av med en film før vi ser hva kvelden bringer. Love you all!

 

 

10 kommentarer
    1. Hvorfor har Andrea Sveindotir også bilde dryss av de dårlige bildene. Er ikke det din greie? Uansett så holder jeg meg med deg. Dine bilde dryss gjør at jeg blir gla når jeg er lei meg. Håper du og familien din for et fint år og alt går godt.

    2. Hei, jeg heter “FLORENCE ROBERT” Jeg er fra Belgia. Jeg var gift i 7 år med Robert. Ting begynte å bli stygg, og vi hadde kamper og argumenter nesten hver gang. Det ble verre på et tidspunkt han arkiverte for skilsmisse … Jeg prøvde mitt beste for å få ham til å forandre seg og bli hos meg, men all innsatsen var ubrukelig. Jeg pleide å prøve alt, men fortsatt fungerte ingenting.

      Gjennombruddet kom da noen introduserte meg til denne fantastiske, fantastiske stavkasteren som til slutt hjalp meg … Jeg har aldri vært en fan av slike ting, men bestemte meg for å prøve motvillig fordi jeg var desperat og forlot uten valg. . Han gjorde spesielle bønner og brukte røtter og urter … Innen 2 dager ringte mannen min og var lei meg for alle de følelsesmessige traumer han hadde forårsaket meg, han flyttet tilbake til huset og vi fortsetter å leve lykkelig. hva et fantastisk mirakel “BABA ELEGUSHI” gjorde for meg og min familie.

      Jeg har introdusert ham til mange par med problemer over hele verden, og de har hatt gode nyheter … Jeg tror sterkt på at noen der ute trenger hjelp. For umiddelbar hjelp av noe slag, vennligst kontakt “BABA ELEGUSHI” nå via e-post: [email protected] eller WhatsApp / Ring ham på +2348170772828.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg