Bildene som aldri kom på bloggen – SYKT FLAUT

Hey babes! Endelig på tide med alle sitt favoritt innlegg, (unntatt meg selv haha) ”Bildene som aldri kom på bloggen” før nå.. Som blogger og influencer tar jeg masse bilder hele tiden og da ender det alltid opp med hundrevis av stygge og mislykka bilder av meg selv og kun noen få jeg faktisk legger ut.

Jeg syntes det er så bra at dere setter pris på disse innleggene og ser at jeg ikke tar meg selv så høytidelig – for det er viktig! Hvis du har hatt en dårlig dag, så håper jeg at jeg kan få deg til å le eller føle deg litt bedre med disse morsomme bildene. Jeg lo hvert fall høyt av mange av disse blinkskuddene:

 

Haha uff så flaut.. Tenk at man kan se så bra ut et sekund, men i det neste ser man ut som et av disse bildene! Jeg håper dere likte innlegget og fikk dere en god latter. Ha en nydelig dag videre og en god start på helgen. Husk å ta vare på hverandre og vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Vi blogges senere babes. Om det er noen blogginnlegg du ønsker jeg skal skrive så er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet – jeg trenger alltids tips til innlegg og videoer vet dere! Love you all❤️

12 kommentarer
    1. Veldig gøy å se noe annet enn de typiske “perfekte” bildene man vanligvis ser fra bloggere hvor livet og alt ser helt “perfekt” og punktfritt ut … Bra du ikke tar deg selv så høytidelig, fortsett sånn!

    2. Hei, jeg liker d du legger ut d får meg til å hate deg mer og mer❤️😋😋😂😂oi da shit les videre din klovn! Jeg heter Sara bekkle…. Sier ikke hele navnet mitt!!!

    3. Hei, jeg er fan av deg ikke slemt ment assa!! Liker ikke folk som er slemme, ikke heng med slemme folk! Hvis du henger med samme type folk mye blir du akkuratt som dem, bare et tips assa!! Jeg skada noen veldig hart fordi jeg hang med……. D r litt privat men kan du ta med denne kommentaren i en vidio eller snapp eller What ever! Elsker deg!! ♥️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️❤️♥️♥️❤️💕💕💕💕💕💝💝💕❤️♥️❤️💝💝❤️♥️♥️❤️💕💙💝💙💝💙💕💙♥️💙💙💝💙💝❤️💙💙♥️💙💕💙💙<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Hei jeg heter forresten Sara hahahaahahahhahaha😂😂

    4. « Stygge bilde» assa hva snakker du om du er jo drit fin de bildene der er slettes ikke stykke
      Fin uansett du😍🧸

    5. Hei, hvor er den rosa kjolen din fra? Den du har med det svarte beltet rundt? ELSKET DET! Så fint❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg