Bildene som aldri kom på bloggen – FLAUT!

Nå er det en god stund siden jeg har hatt ”Bildene som aldri kom på bloggen”, så jeg tenkte å kjøre igang med en runde nå som det har samlet seg opp en god del stygge og mislykka bilder av meg på kamerarullen.

Hver gang jeg gjør dette blir jeg ekstremt stresset og flau, men det er litt av moroa. Jeg håper hvert fall alle dere får dere en god latter når du ser disse bildene av meg! Ingen er perfekte tydeligvis.

Dette bilde er jo egentlig ganske kult, men det ser ut som jeg har en diger rumpe haha.. Det ligger en svart ball bak, det syntes jeg var veldig morsomt!

 Flaaaut, men jeg håper dette gjorde dagen din litt bedre om den har vært kjip. Ha en nydelig dag videre babes, nå skal jeg begynne å redigere videoen som skal ut i morgen! Den er det bare å glede seg til. Love you all!

10 kommentarer
    1. Kjære Isabelle.

      Jeg er mor til ei jente på 11 år, snart 12. Du er hennes store idol, ho følger deg hver dag på bloggen, nevner deg her hjemme i forskjellige settinger, du har en stor, veldig veldig stor, innflytelse på mitt barn og jeg lar ho følge deg. Jeg kunne nektet henne, men ho hadde nok funnet en mulighet til å følge deg uansett, så jeg lar ho og så følger jeg heller deg litt jeg også så jeg ser hva slags inntrykk ho får av deg og evnt kan si tommel opp eller ned, for å balansere det litt.

      Du er morsom, og gir barnet mitt glede, det takker jeg deg for! Du deler sårbarhet, noe barnet mitt forteller har hjulpet henne i en vanskelig tid, tusen tusen takk!

      Jeg har ikke noe særlig negativt å si, mitt barn har et standpunkt, et ho har hatt fra ho var yngre. Naturlig er det peneste, silikon og fillers er ikke noe ho ville gjort eller synes er ok, men, det er et men, og det er at når din overskrift er: her er noen STYGGE bilder, da blir jeg veldig lei meg.

      Jenta mi som følger deg, ho liker ikke å bli tatt bilde av og dette hjelper ikke. Når du konkluderer til alle dine følgere at de bildene du la ut av deg selv er stygge, så gransker ho seg enda mer, for hvordan kan du kalle det stygt? Hvorfor stygt… Hva er stygt? Barn gransker nå sine egne bilder av seg selv og lar heller være å vise bildene sine fordi det sikkert er noen som syntes de er stygge…

      Kunne du ikke skrevet, fordi du har en så utrolig stor påvirkning på så mange små, som store, barn, skrevet noe annet? I denne verden vi lever i i dag, hvor barn begår selvmord fordi de tror de selv er stygge, eller tror de ikke er gode nok, kunne dere bloggere være så snille å tenke dere litt mer om? Vær så snill?

      Du skriver – stygge bilder av meg….
      Og: ingen er perfekte- fordi du har noen bilder du er misfornøyd med? Alle er perfekte på sin egen måte, uansett om man har dårlige bilder eller ikke…

      Kanskje du kan endre det til: bilder jeg aldri la ut før nå, eller: se på disse morsomme, rare bildene, ikke stygge bilder av deg som person…

      Hilsen en mor som står på knær….

      1. Synes dette var litt mer kritikk enn du behøvde å komme med. For hun har ingen steder skrevet her at disse bildene er stygge, kun flaue.
        Å stå å skrive en lang tekst her, som sikkert får Isabelle til å få dårlig samtidighet. Hun gjør sitt beste, og baret ditt må jo kunne se at disse bildene er morsomme. For det er dem, og det eneste Isabelle vil er å få oss til å le.
        Du kritiserer masse du synes hun gjør feil. Men ingen ros for at hun f.eks legger ut sånne bilder av seg selv.. Ikke mange bloggere som gjør. Hun tørr å legge ut pinlige bilder av seg selv på en blogg. Det er HIMLA modig gjort! Hun gjør sitt beste for å få alle til å føle seg vakre, og er vakker selv.
        Ta den negative holdningen din og hold det for deg selv:) Jeg hadde blitt flau om min mor hadde kritisert andre på nett. Dette er flaue bilder, og du burde som mor se at Isabelle er et godt forbilde som viser både fine og stygge bilder av seg selv. Hun er ikke stygg, ikke i det heeeele tatt. Men bildene er stygge, på en morsom og skjønn måte.
        Jeg digger Isabelle, og om du ikke gjør, ikke gidd å les bloggen hennes bare for å kommentere dritt. Er så bilma lei sånne negative folk som deg.

      2. Hvor ser du at det står at bildene er stygge? Hun har ikke skrevet noen plass at dem er stygge, så jeg lurer på om du begynner å se litt syner. Og som du tydeligvis ikke ser, overskriften er: «BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – FLAUT!» Hvor står det at bildene er stygge, jeg kan ihvertfall ikke se det?🤔 Og jeg synest at du som voksen kvinne heller burde være stolt av at hun legger ut slike bilder, for det er det slett ikke alle bloggere som tørr! Jeg hadde blitt syyykt flau om moren min skrev dritt til andre bloggere på nett. Med mindre du har en veeeeeldig god grunn, og det du skriver faktisk er sant, er det ingen som helst grunn for at du skal skrive dette. Så den negative holdninga der kan du dra deg langt bort med, fordi Isabelle fortjener ikke slikt tull.

    2. Kjære Isabelle.

      Jeg er mor til ei jente på 11 år, snart 12. Du er hennes store idol, ho følger deg hver dag på bloggen, nevner deg her hjemme i forskjellige settinger, du har en stor, veldig veldig stor, innflytelse på mitt barn og jeg lar ho følge deg. Jeg kunne nektet henne, men ho hadde nok funnet en mulighet til å følge deg uansett, så jeg lar ho og så følger jeg heller deg litt jeg også så jeg ser hva slags inntrykk ho får av deg og evnt kan si tommel opp eller ned, for å balansere det litt.

      Du er morsom, og gir barnet mitt glede, det takker jeg deg for! Du deler sårbarhet, noe barnet mitt forteller har hjulpet henne i en vanskelig tid, tusen tusen takk!

      Jeg har ikke noe særlig negativt å si, mitt barn har et standpunkt, et ho har hatt fra ho var yngre. Naturlig er det peneste, silikon og fillers er ikke noe ho ville gjort eller synes er ok, men, det er et men, og det er at når din overskrift er: her er noen STYGGE bilder, da blir jeg veldig lei meg.

      Jenta mi som følger deg, ho liker ikke å bli tatt bilde av og dette hjelper ikke. Når du konkluderer til alle dine følgere at de bildene du la ut av deg selv er stygge, så gransker ho seg enda mer, for hvordan kan du kalle det stygt? Hvorfor stygt… Hva er stygt? Barn gransker nå sine egne bilder av seg selv og lar heller være å vise bildene sine fordi det sikkert er noen som syntes de er stygge…

      Kunne du ikke skrevet, fordi du har en så utrolig stor påvirkning på så mange små, som store, barn, skrevet noe annet? I denne verden vi lever i i dag, hvor barn begår selvmord fordi de tror de selv er stygge, eller tror de ikke er gode nok, kunne dere bloggere være så snille å tenke dere litt mer om? Vær så snill?

      Du skriver – stygge bilder av meg….
      Og: ingen er perfekte- fordi du har noen bilder du er misfornøyd med? Alle er perfekte på sin egen måte, uansett om man har dårlige bilder eller ikke…

      Kanskje du kan endre det til: bilder jeg y la ut før nå, eller: se på disse morsomme, rare bildene, ikke stygge bilder av deg som person…

      Hilsen en mor som står på knær….

    3. Den rumpen der er dritt digg og en rumpe kan ikke bli for stor. Ser ekte ut. Ser jo stor ut i andre bilder og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg