Bildene som aldri kom på bloggen – FLAUT

Endelig er det tid for deres favoritt innlegg her på bloggen. Bildene jeg egentlig ikke vil at dere skal se! Jeg har virkelig et elsk/hat forhold til disse innleggene. Jeg hater at jeg gjør dette mot meg selv, men jeg elsker å kunne få dere til å le eller føle dere bedre. Jeg tar jo masse bilder av meg selv hele tiden, det gjør de fleste, men kun de aller fineste blir publisert! Det er viktig å tenke på. Alt er ikke like perfekt som det ser ut som!

Hahahha, jeg lo ganske så mye da jeg så noen av disse bildene!

6 kommentarer
    1. Hei Isabelle Eriksen du er en så flink
      YouTuber jeg har ikke sett på så mange videoer av deg men syntes du er så flink.❤️❤️😘😘

    2. Elsker deg isabelle du er værdens beste YouTubeer sammen med noen fler❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Er helt uenig med deg at dette er FLAUT. Synes det nettopp er her du ser ekte ut og som alle vi andre dødelige. En lite hjertesukk fra en mamma med en liten Jente er å slutte bruke FLAUT! Der er så stigmatiserende og helt unødvendig. Så det å på bilde du la ut hva du hadde jobbet med tidligere- alle de tinga har gjort deg til deg- hvorfor er det flaut??? Kunne du ikke vært så herlig (som du virker til å være – og btw så mye vakre uten masse sminke!!) gå foran som er GODT eksempel og slutt å snakke ned om deg-bog gjøre perfekte bilde til noe FLAUT. Da tror alle de små jentene som leser om deg at de er uperfekte-‘men ingen er jo det.
      Bare et lite hjertesukk! Stå på!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg