Bildene som aldri kom på bloggen – FLAUT

Endelig på tide med ”bildene som aldri kom på bloggen” (før nå).. Jeg vet hvor mye dere elsker disse innleggene og piner meg gang på gang med å trykke publiser, haha. Som blogger tar jeg hundrevis med bilder nesten hver dag og da ender jeg opp med ganske så mange stygge og mislykka bilder av meg selv. De fleste bildene jeg tar havner nemlig ikke på bloggen før disse innleggene.

Det er viktig med litt selvironi og det å kunne le litt av seg selv innimellom. Om du har en dårlig dag i dag og sliter med å få opp humøret håper jeg dette innlegget hjelper litt! Jeg ler hvert fall høyt av noen av disse bildene. Uff!

 

Flaaut, haha.. Håper dere fikk dere en god latter og syntes det er morsomt at jeg har disse innleggene? Husk at du alltid kan legge igjen en kommentar eller sende meg en DM om det er noe du vil jeg skal skrive om. Ukens spørsmål kommer imorgen så hvis det er noe du vil jeg skal svare på, spør gjerne i kommentarfeltet.

Nå skal jeg være litt med lillesøsteren min Julie som kom på besøk i dag. Alltid koselig! Vi blogges senere babes. Husk å være snill mot andre og ta vare på de rundt deg. Love you❤️

24 kommentarer
      1. Julie svarer: Isabelle snakker ikke så mye om det, det er bare et par videoer hun har hvor hun snakker åpent om temaet. Syntes det er bra at hun gir tips til de som spør. Bikinibildene hun legger ut syntes jeg kanskje er litt flaut, men det er jo helt normalt. Tenker nok det fordi det er søsteren min og jeg tenker heller ikke så mye på det! Bryr meg ikke.

    1. Hva syns du om isabell
      Og er det gøy eller fint og vere søstra til en stor kjendis
      Og jeg er stor stor fan av deg isabell♥️♥️

    2. Dette er vell ikke noe jeg lurer på men har sendt deg snap.(Isabelle) hvor jeg sendte deg en video. Som jeg hadde lagd av deg. Men du bare åpnet den å gikk ut igjen. Er det et tegn på at den var dårlig???

      1. Det er sikkert ikke grunnen det er mange som sender henne snaps så hadde hun skulle sett på alle hadde det tatt flere timer

      1. Hei Isabelle jeg er stor fan og kan du akseptere meg på snapp jeg er stor fan av deg love u❤️❤️

    3. Hva syns Julie om at du (isabelle) er kjendis influenser. Er de andre vennene fan av deg, og er Julie pupulær på geks skole fordi du er søstra hennes.

    4. Hva er oppskriften på å bli så pen som du er?💖 Jeg vil så gjerne være pen som deg😥 svar jeg trenger rådgiver 😌

    5. Har sett den😱du e vb forbilde å det du driv med e fantastisk. Du hjelper folk som er såret igjennom hverdagen. Du hjelper folk som har et dårlig liv å du hjalp meg en dag jeg var såret. Jeg elsker deg å det du driver med❤️❤️ly du må fortsette med det du gjør.❤️jeg hjelper også folk etter at oldefaren min døde( han døde i Tanzania og var en poupuler mann han hjelp en gutt som het Hassan som ikke hadde en fot, han hjalp alle barna i Tanzania. Han var en snill, morsom å alle savner han. Han døde i Tanzania da han skulle lære barna dær å svømme😭😭) jeg og søskenbarnet mitt samler hvert år penger til Tanzania. Å du hjelper meg i hverdagen når jeg har det vanskelig å er trist😭❤️du er bare det beste forvilde i hele verden, du inspirer veldig mange her❤️elsker deg-maya Johansen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg