Bildene som aldri kom på bloggen

Heihei alle mine fine, jeg håper dere har en nydelig dag til nå. Hvis ikke du har det, håper jeg hvert fall jeg får deg til å le litt nå. Det er endelig på tide med ”Bildene som aldri kom på bloggen” igjen, noe dere elsker.

Av de 100 bildene jeg tar nesten hver dag, er det få som blir bra. Det er veldig viktig å huske på folkens! Det man ser på Instagram og på sosiale medier er ikke alltid realiteten!

Uansett, her kommer bildene som ikke havnet på bloggen før nå, haha.

Uff, nå er jeg flau. Men jeg elsker å ha litt selvironi og le av meg selv!

7 kommentarer
    1. Ikke vær flau, det er bare den realistiske deg🥰 Og selvom de bildene er morsomme, så er du like pen som vanlig❤️

    2. Hahaha, morsomme og søte bilder av deg detta da 😉 Og er ingen grunn til å synes at dette ikke er fine bilder for det var di, selv om du gjorde deg til på mange av di og 😅😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg