Bildene som aldri kom på bloggen

Heihei, god lørdag alle mine fine! Jeg håper alle har en nydelig helg så langt, om ikke så skal jeg prøve å få dere til å le litt. Jeg som tar hundrevis av bilder i uken har en del stygge og mislykka på kamerarullen som aldri kom på bloggen, før nå haha. Jeg vet at dere elsker og setter pris på disse innleggene hvor jeg deler noe jeg egentlig ikke har lyst til!

Av 100 bilder får jeg kanskje 1 eller 2 fine bilder som jeg velger å publisere på bloggen eller mine andre sosiale medier. Alt er ikke like perfekt som det kanskje ser ut som på nett. Det er viktig å huske på folkens.

Flaut, haha! Jeg håper jeg fikk noen av dere til å le. Det gjorde hvert fall jeg da jeg så et par av disse bildene! Selvironi er viktig. Ha en nydelig kveld videre babes, husk å ta vare på alle rundt deg! Love you all❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg