Bildene som aldri kom på bloggen

Halla babes, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg, om ikke så håper jeg dette innlegget får deg til å le eller smile litt ekstra om du har en tøff dag. Det er endelig på tide med deres favoritt innlegg her på bloggen, nemlig ”bildene som aldri kom på bloggen”. Før nå..

Av de tusenvis av bildene jeg har på telefonen og tar hver dag er de fleste bildene ikke akkurat så veldig fine av meg. Det er faktisk sjeldent jeg får masse fine bilder hver gang jeg har en liten photoshoot. Det er viktig å huske på dere – for hvert fine bilde dere ser på sosiale medier, er det 100 andre stygge bilder også. Her kommer mine:

 

Her nøs jeg, by the way :))))

Selvironi <333333

Flaut, haha, men jeg elsker det. Elsker faktisk at jeg tør å legge ut slike bilder av meg selv. Ingen er perfekte! Nå skal jeg ta kvelden, håper du fikk deg en god latter av disse bildene – noe jeg gjorde da jeg så dem, haha. Spesielt om du kanskje har hatt en dårlig dag!

Love you all <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg