Bildene som aldri kom på bloggen

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg, men om ikke så håper jeg på å få deg til å smile og le litt nå. Det er en stund siden jeg har lagt ut ”bildene som aldri kom på bloggen” så nå er det virkelig på tide. Jeg vet jo at dere elsker disse innleggene!

Som blogger og influencer tar jeg hundrevis av bilder og da sier det seg selv at flesteparten ikke blir så fine. Det er faktisk flere bilder som blir mislykka og stygge enn bilder som blir fine og faktisk havner på bloggen og mine andre sosiale medier. Her kommer de bildene..

Haha uff.. Dette er helt klart morsommere for dere enn for meg. Hver gang jeg legger ut ”bildene som aldri kom på bloggen” blir jeg så flau. Det er viktig med litt selvironi og det å ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg håper uansett dette fikk deg til å le, noen av disse bildene får hvert fall meg til å le!

10 kommentarer
    1. Du er verdens peneste!!!
      Du er snill,kul,søt,smart,hyggelig,snill,litt sporty,kreativ og sist men ikke minst VERDENS PENESTE OG BESTE😗😘😍😍🙂😉😁😂🤣🤣🙃🙃🥰🥰😍😘😗😗🥰
      I♥️YOU SO MUCH♥️

    2. Litt komisk at innlegget heter bildene som aldri kom på bloggen så er det jo på bloggen nå haha😂, men eg elsker deg og du er forbildet mitt😍😍❤❤

    3. Det er ikke stygge bilder i det hele tatt!! 😍 😍 De er kjempe fine!💞Du kommer alltid til og være like pen!uten og med sminke, 😘hvis du syntes at disse bildene ikke var fine så…….😅Vet jeg ikke men du er best😘❤️du er verdens beste forbilde det er du sikkert for kjempe mange menesker! 💙💙😀😀🤗🤗😘😘💞💞😍❤️😍❤️💕💖😂😂💘💘The best person in the world Is you💕(og noen andre som jeg kjenner og er i familie med) 🤗😘😘ble sykt glad da du liket kmt min:-)😭😭😭🤗🤗🤗LOVE YOU ISABELLE I’M ARE A BIIIIIIGGGG FAN IF YOU!😘😘😭😭🤗HÅPER DU SER DENNE KMT:-)❤️

    4. Du er den beste jeg har så lyst til og møte deg love you❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg