Bildene som aldri kom på bloggen

Nå begynner det å bli en stund siden jeg la ut mindre pene bilder av meg selv. Som dere vet har jeg ofte ”bildene som aldri kom på bloggen” fordi jeg vet hvor mye dere elsker det. Det er alltid morsomt å le litt av andre og dette er helt klart morsommere for dere enn for meg, haha.. Jeg blir alltid like flau når jeg legger ut disse innleggene, men det er samtidig veldig morsomt.

Haha uff.. Det er viktig å kunne le litt av seg selv noen ganger! Som blogger tar jeg jo masse bilder hver dag og de fleste bildene blir jo ikke bra. Som regel skal det flere titalls bilder til før jeg får det perfekte bildet som ender opp på sosiale medier!

7 kommentarer
    1. Hi-hi, litt morsom kategori, et paradoks, for de er jo på bloggen disse 😀 Så ALDRI var vel å ta litt hardt i 😉 Morsomme bilder er det 🙂

    2. Det er så sykt morsomt med disse innleggene om bildene som aldri kom på bloggen for en eller annen grunn

    3. Eg syntes at det e fantastiskt at du legge ut sånne innlegg. Du hvise bare at du isje eg redd for å visa deg sjøl. Sånne personer lige eg .Elske deg Isabelle💋💋

    4. Hei! Isabelle jeg elsker deg!!!!! Du er sååå pen! På alle bilder er du bare heeelt suuuper!!!! Jeg elsker at. Du er så snill og hjelper andre og driver med sosiale medier!!😘😘😘😘💋💋💋💜💙❤️❤️😍😍😚😚😊😊💕💕Elsker deg! Du har et hjerte av gull og er gull verdt! Du er VAB forbilde håper du leser denne kmt!💕💕LY

    5. Det er så teit og si. Bildene som aldri kom på bloggen. Så kommer de likevel. Hva er vitsen? Alt for oppmerksomheten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg