Bildene som aldri kom på bloggen

Hallo alle mine fine, hvordan har du det i dag? Fint håper jeg. Om du ikke har hatt en så alt for fin dag, så tenkte jeg å kanskje muntre deg litt opp med morsomme, stygge og mislykka bilder av meg selv. Jeg vet jo at dere elsker disse innleggene. Jeg gjør det selv – på andre blogger, hehe..

Som blogger blir det tatt hundrevis av bilder av meg og da sier det seg selv at ikke alle blir like fine. Mesteparten av bildene blir faktisk stygge! Disse bildene tenkte jeg å dele med deg i dag. Det er sunt med litt selvironi og jeg syntes det er morsomt å drite meg selv litt ut, selvom det er like flaut hver gang.


Elsker når Agnete bare mååå ta bilder når jeg ikke er klar..


Blinkskudd 😉


Ser jeg virkelig sånn ut når jeg ler, hahahah…


Vet ikke helt hva som skjer her!


Nydelige hele gjengen.


Haha, jeg dør av at jeg faktisk trodde dette skulle se kult ut. Så feil kan man ta!


Ingen kommentar.. Bare uff!


Trenger vel ikke fortelle dere hvorfor dette ikke havnet på bloggen – før nå da så klart!


Popstjerna!


Latterkrampe igjen.. Denne gangen så det litt bedre ut da!


Okei, dette så seriøst ikke ut.. Skyggene i ansiktet mitt gjør at jeg seriøst ser helt forferdelig ut! Her er et bevis på at lys har utrolig mye å si for et bilde.


Takk igjen Agnete, et nydelig bilde av meg haha..


Ingen kommentar..


Det er ikke alltid like lett å ha langt hår!


Det var ikke akkurat lett å få til et kult med bilde med katten..  Slapp helt av altså, den har det bra!


Hahah, jeg ler så jeg griner..


Lurer på hva som var i buskene som gjorde at jeg skrek.


Pen <333


Igjen, takk Agnete. Elsker at du tar bilder av meg før jeg er klar for da får jeg masse bilder til disse innleggene haha..

Uff så flaut.. Jeg håper du syntes dette var morsomt og får en nydelig kveld videre. Vi blogges senere, love you all!

4 kommentarer
    1. Håper du ser selv at du har alt for mye Restylane i leppene ? Det kan gjøre blind, og om det er flere år siden du tok det som du hevder så ville jeg nok dratt å tatt det ut. Det er en ting at det ser ok ut med trutmunn på bilder men når du smiler på bilder samt i virkeligheten så ser det så veldig merkelig ut. Antar du har hatt ett overforbruk da du brukte det? eller så hadde det ikke vært så stramt og stort nå (ser ut som en pølse har kvernet seg rundt tennene dine når du smiler) noen må være ærlig her nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg