Bildedryss fra gårsdagen

Reklame | Nelly

MASSE LIGNENDE KJOLER – HER

LIGNENDE SKO – HER

Gårsdagen var så bra og jeg koste meg masse. Gratulerer med dagen igjen Sofie, jeg håper du koste deg! I kveld er det tid for enda en bursdag – til en kompis. Gud så sliten jeg faktisk er, jeg har vært ute to dager på rad nå og idag er det dag 3. Tviler på at det blir så sent i kveld, jeg har ikke fått rukket å gjort noe av det jeg egentlig skal og burde gjøre – som for eksempel å redigere video.

Jeg håper alle har en nydelig helg og dag videre, vi blogges senere! Love you all❤️

 

4 kommentarer
    1. Ja den kjolen var drit finn på deg eg skule ønske at jeg var deg for du kler alle plagene du går i love you ❤️ isabell❤️❤️❤️❤️ gleder meg till neste video men den videon du lagde om at du skulle slutte med YouTube var den en aprilsnarr eller ekte??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg