Bikini bildene jeg ikke vil dere skal se

Nå er offisielt bikini sesongen over for i år og vi er allerede straks i september. Da passer det perfekt med deres favoritt innlegg igjen ”Bildene som aldri kom på bloggen” bikini edition. Disse bildene hadde jeg aldri lagt ut for hele Norge til å se for bare to år siden. Det er viktig å huske på at alt du ser på Instagram og sosiale medier er det folk vil at du skal se, ikke slik ting faktisk er. Bak 1 fint bilde, finnes det 99 andre mindre fine bilder. Ingen er perfekte!

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

SELVIRONI <3333

13 kommentarer
    1. E d ike litt flaut å poste bilder som egentlig ike ska bli posta?
      (For mæ hadde d vært litt flaut)
      Men blir du flau?😊❤

    2. Altså dømmer deg virkelig ikke! Men hvordan kan du kalle dette stygt!?🥺😍 du er en av de peneste jentene/damene jeg noen gang har sett!

    3. Jeg tror du skrev feil, fordi på snappen sto det: masse stygge bikini bilder. Men jeg fant bare masse fine bilder av verdens fineste jente❤️ Ly

    4. Elsker denne “serien” hvor du viser bildene som ofte blir slettet under photoshoots! Viser at det er helt innafor å få noen mindre heldige bilder blandt de booomb ass bildene🌹 men du er jo søt uansett💕

    5. Hei ! Jeg føle meg ikke bra nokk person jeg er 14 år jeg har kroppspress og føle eg må se fin ut hvis ikke jeg har sminke på føle jeg ikke meg Fin 😞 har du noe tips til meg? Loveuuu so muchh skal kjøpe VIP hettegenserne den e knall fin❤️

      1. Vil bare si hold ut og vær sterk💓 jeg var selv slik. Brukte sminke hver dag, til og med alene frem til jeg var ca 22. Sov med sminke om natten da om noen sov hos meg. For meg løsnet det egentlig bare med alderen. Fulgte folk på Instagram som viser begge sider av seg selv og begynnte å gi litt F selv.
        Skriv på speilet ditt: du er god nok, du er fin nok, selvtillit er mer sexy enn utseende! Si det høyt til deg selv hver dag💓

    6. Oj… Og jeg som ikke tenker på at folk faktisk strever med å ta bilder… Lzm alle jeg ser på Instagram har på en måte et så perfekt liv😉 jeg har jo tenkt på det får men nå ble jeg litt mer oppmerksom på det😅Love U Isabelle ❤️🧃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg