Bikini bildene jeg ikke vil du skal se

Hey babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg kom hjem til Norge igjen i går og jeg savner allerede sol, varme og å gå rundt i bikini. Sommer er uten tvil min favoritt årstid. Som dere vet tar jeg masse bilder hele tiden og det ble det også i Egypt. Jeg har allerede lagt ut masse fine bilder på Instagram og her på bloggen, men det er kun de fine bildene av meg.

Jeg vet at dere elsker at jeg legger ut ”Bildene som aldri kom på bloggen” derfor tenkte jeg å legge ut dette nå, bare bikini edition ettersom jeg har vært på ferie i varmere strøk! Det dere ser på Instagram er 1% av bilder som faktisk blir tatt, det er viktig å huske på når man scroller på sosiale medier. Av 100 bilder legger man kanskje ut 1 eller 2 bilder. Disse bildene er heller ikke redigert.

 

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

 

Uff… Herregud flaut haha, men morsomt! Jeg håper dere fikk dere en god latter av disse bildene, det gjorde hvert fall jeg da jeg først så de. Elsker selvironi, det er viktig å kunne le litt av seg selv noen ganger!

Uansett, ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere. Husk å ta vare på alle rundt deg. Love you all❤️

4 kommentarer
    1. Hvorfor legge ut bilder du IKKE vil vi skal se, også viser du dem? Hahah
      Gir litt lite mening, virker jo som at du egentlig vil vi skal se dem siden du legger dem ut. Hvis du ikke ville vise bildene, hadde du ikke trengt å legge dem ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg