Beste gaven fra mormor & update

Heihei alle mine fine, jeg håper alle har en fantastisk dag og uke så langt. Selv har jeg det veldig fint så langt i min nye leilighet og stortrives alene. Jeg var jo litt redd for at det kom til å bli litt ensomt og kjedelig, men det er det ikke. Ikke enda hvert fall, hehe.

For noen dager siden kom mormor innom med en gave til meg, en genser som hun har laget og den var såå fin. Derfor er jeg bare nødt til å vise dere. Jeg skjønner ikke hvorfor mormor ikke åpner en butikk, hun er så flink til å lage alt mulig – bare se på denne genseren:

Hvor fin? Jeg elsker den. Den er strikket hvis noen skulle lure på det. Enda en liten sneakpeak på leiligheten får dere også her. I går fikk jeg endelig kjøpt og hengt opp et stort speil og noen bilder på veggen, det gjorde hele leiligheten mye finere og koseligere med en gang. Det er en ting som irriterer meg skikkelig med disse bildene,  klarer du å gjette hva? ….Nattkjolen min som har klart å sette seg fast i døren bak meg – hater når det skjer, haha..

Dagen i dag har jeg brukt til å rydde litt, jobbe og skal straks begynne å redigere flyttevlogg #2 som kommer på kanalen min imorgen. Den er det bare å glede seg til babes! Om du enda ikke har fått med deg flyttevlogg nummer 1, kan du finne link til den om du trykker HER.

Det er fortsatt ekstremt mange som lurer på om det kommer en egen leilighetstour selvom jeg har sagt det flere ganger her på bloggen og på YouTube, det gjør det selvfølgelig når alt her er ferdig. Jeg venter fortsatt på et bord og det er noen småting jeg vil fikse før jeg viser dere leiligheten min! Alt må være perfekt først.

I kveld har jeg invitert på tacokveld her hjemme, så det gleder jeg meg masse til. Det er fortsatt mange av vennene mine som ikke har sett leiligheten enda. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere! Love you all❤️

16 kommentarer

Siste innlegg