Besøk, panikk & helgens planer

Heihei alle mine fine, og god torsdag! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag sov jeg kjempe lenge, noe som var veldig deilig. Er det noe jeg virkelig elsker så er det å våkne uten alarm. Jeg våknet også til en helt hvit bakke her hvor jeg bor, vet egentlig ikke helt hva jeg syntes om det, haha.

Akkurat nå venter jeg på Julie som endelig kommer på besøk igjen, det er alltid like koselig! Elsker at vi har så god kontakt som det vi har. Det er det ikke alle søsken som har. Jeg skal lage middag til Julie og vi skal vel egentlig bare chille litt. Så ønsk meg lykke til med matlagingen, det trenger jeg alltid!

I helgen har jeg egentlig ikke så veldig store planer heller, men noe blir jeg vel å finne på.

Helgens planer

Fredag: I morgen tenkte jeg å redigere en haug av videoer og jobbe en del. Jeg tenkte også å vaske og rydde hele leiligheten så den er helt strøken.

Lørdag: På lørdag er planen å dra på lanseringsfesten til Martine. Hun har jo lansert et sminke pallett. Siden det er lørdag kan det jo hende jeg tar meg en tur ut på byen. Vi får se!

Søndag: Søndagen blir nok rolig, slik jeg liker søndager.

 

Ellers har jeg akkurat hatt et hjerteinfarkt, haha neida. Men det var nesten:

22 kommentarer

Siste innlegg