Behind the scenes bilder fra ”Camp 71” innspilling

God kveld alle mine fine, jeg håper alle sammen har det fint hjemme! Selv kjeder jeg meg og har akkurat begynt å se på Love Island UK! Så klart ser jeg også på ”Camp 71” på Dplay som jeg er med på. Ser du på? Om du ikke har Dplay bruker kan du bruke koden ”Isabelle2020” for 30 dager gratis Dplay, men du må registrere deg før 1. april.

Jeg tenkte å dele noen behind the scenes bilder fra innspillingen, det er jo litt gøy! Jeg ler hver fall når jeg ser enkelte av disse bildene, haha. Det er et par blinkskudd her, for å si det sånn. Da vi var på disse turene var det kamera overalt og vi fikk ikke med oss at det ble tatt bilder her og der!

❤️BEHIND THE SCENES BILDER FRA CAMP 71❤️

 

Det var såå fin natur og når jeg ser tilbake på disse bildene savner jeg det litt, selvom det var helt sykt slitsomt. Men helt klart verdt det. Jeg har også blitt mye bedre kjent med disse menneskene – helt fantastiske mennesker. Jeg må også le litt av at Sander og Jarl blant annet hjalp meg med sekken osv, og for å være helt ærlig så får jeg litt dårlig samvittighet! Thanks boys, jeg hadde ikke klart det uten dere haha..

29 kommentarer

Siste innlegg