Båttur & filming med mamma

Heihei babes, hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat fått besøk av mamma, hun har endelig blitt med på å filme en video til YT sammen med meg. Noe jeg har gledet meg til veldig lenge! I går var jeg også på en kjempe hyggelig båttur sammen med kusina mi og noen kompiser. Jeg har gledet meg så mye til varmere vær for da kan man sitte på båt og være ute sent om kveldene. Det er så digg!

Haha, disse bildene er så morsomme og noe jeg egentlig ikke hadde lagt ut på bloggen, men jeg syntes det er så stemningsbilder.

Jeg aner enda ikke hva jeg skal filme med mamma, derfor tenkte jeg å spørre dere. Vi tenkte å lage en koselig video hvor vi sitter å snakker litt om livet og svarer på spørsmål fra dere, derfor må dere komme med spørsmål til mamma og meg. Kommenter gjerne i innlegget under her.

STILL OSS SPØRSMÅL

46 kommentarer
    1. Til mammaen til Isabelle: Hvordan forhold har dere til hverandre?
      Forteller Isabelle deg alt tror du?
      Hvordan var Isabelle som barn?
      Hvordan fant du ut at Isabelle fikk mensen?

    2. Hvor gammel var moren din da hun fødte deg? Hvor gammel er hun? Har dere et bra forhold? PS: I love you🥰 du er forbilde mitt😍 pleas ta med disse spørsmålene💗

    3. Hva jobber moren din som?
      Beskriv varandre med 3 ord.

      PS: love u you are the best😍❤️😍❤️😍❤️😭😭😭❤️😍❤️😭😭😭😍❤️❤️😭😍😍❤️😭😭

      1. Ja, det et selvfølgelig at moren hennes har hatt sex med stefaren til Isabelle. Hvis ikke så ville du aldri hatt sett Julie.

    4. Hvor gammel er moren din? Hvordan var Isabbelle når hun var liten? Når ble Isabelle født(hvilket år og hvor gammel er du)?? Hvor lenge har du bodd med moren din(ca)?
      PS:Du er den beste og mitt forbilde Ly❤ Elsker deg høyt Isabelle💖😗😘😍

    5. Til moren din: Hva syntes du når Isabelle melde seg på pH?

      Hvordan er der å snakke om sex med Isabelle

      Ser fu på YouTube videoen til Isabelle

      Syntes dj det er rart når Isabelle snakker om personlige ting på YouTube.

    6. Ok spørsmål😂:
      Er moren din en dyreperson?
      Hva hadde Isabelle het om hun var gutt?
      Kan dere si hei Ingrid? Haha dårlig spørsmål🤣
      Nevn en spesiell ting med dere…
      Har noen av dere takket nei til å være med på noen program?
      Var det planlagt å få Isabelle?
      Er dere hund eller katte personer?
      Håper dere tar med noen av spørsmålene❤❤❤ ILY♥️♥️♥️♥️

    7. Ok spørsmål😂:
      Er moren din en dyreperson?
      Hva hadde Isabelle het om hun var gutt?
      Kan dere si hei Ingrid? Haha dårlig spørsmål🤣
      Nevn en spesiell ting med dere…
      Har noen av dere takket nei til å være med på noen program?
      Var det planlagt å få Isabelle?
      Er dere hund eller katte person?

    8. Liker dere innvandrere?
      Jeg er fra utlandet og liker deg veldig mye fordi du snakker veldig tydelig, hyggelig og høflig. Også kan jeg lære masse ord fra deg. Jeg kunne høre og skjønne ganske alt ❤️

    9. Kunne du {moren til isabelle} giftet seg med en utenlandsk mann å hadde du isabelle klart å ha en utenlandsk far?

    10. Si en ting dere ikke viste om verande
      Hvordan syntes moren det var å se deg på TV?
      Deler det meste med hverandre? PS dere er så søte sammen❤️❤️Å dere ligner

    11. Mammaen til Isabelle:Hva tenkte du når Isabelle skulle være med på ph?
      Hvorfor valgte du navnet Isabelle?❤️

    12. Hvor gammel var du når du fikk Isabelle og var hun slitsom som barn? ❤️ Elsker deg Isabelle og dere er sååå søte sammen! 💞

    13. Isabelle du ligner på mammaen din! Spørsmål til mammaen til Isabelle: Hvor gammel var du når du fikk Isabelle? HVA synes du om at isabelle snakker så mye om sex å sånn på YouTube?

    14. Hva heter moren din? Hva liker du å ha på deg på jobben din? Har du og moren din kranglet kikkelig med hverandre? Please les disse spørsmålene Jeg Elsker deg❤️❤️du er best❤️❤️

    15. Til mamaen til Isabell og Isabell: Har dere noen gang vurdert eller har tatt narkotika eller andre sånne stoffer? P.S lysm du er favoritt youtuberen min !!!!!❤️❤️❤️ Håper denne kommentaren blir med på vid din😩🙏🏻🤞🏻

    16. Isabell:

      Hvor lenge har du holdt på meg blogg og YouTube?

      Jeg digger videoene du legger ut på YouTube

    17. Hvor mye tjener du på YouTube?
      Hva gjør du utenfor YouTube??
      P.S Jeg vile bare si at jeg elsker dere❤❤❤
      Du er et stort forbilde❤ LOVE YOU❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg