Alle mine tidligere jobber

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Jeg får veldig ofte spørsmål om hva jeg gjorde før Paradise Hotel og før jeg begynte å tjene penger på sosiale medier. Det er ekstremt mange som ikke vet hva jeg jobbet med før og det er ikke akkurat noe jeg snakker om hele tiden. Jeg har nok nevnt dette hvert fall en gang på bloggen eller på YT, men jeg skjønner om ikke alle har fått det med seg. Derfor tenkte jeg å dele dette med dere! Livet har ikke alltid vært slik det er nå, at jeg styrer min egen hverdag.

Mine tidligere jobber

Turn instruktør – Min aller første jobb var faktisk allerede da jeg var 13 år gammel. Tenk det – jeg har jobbet helt siden jeg var 13 år gammel. Dere som følger meg vet jo at jeg drev veldig aktivt med turning, men da jeg sluttet fikk jeg tilbud om å jobbe som instruktør for barn som var yngre enn meg. Det hadde jeg veldig lyst til! Jeg kan ikke akkurat skryte av den lønningen, men jeg begynte å tjene penger allerede da jeg var 13 år gammel! Som turn trener jobbet jeg vel i over et år og det endte med at jeg faktisk var trener til folk som var eldre enn meg også, det var jo veldig gøy.

Danse instruktør – Da jeg sluttet med turn begynte jeg med dansing og trivdes greit med det. Jeg holdt ikke på så alt for lenge, men fikk også tilbud om å jobbe som instruktør i ballett og akrobatikk da jeg sluttet, så det takket jeg ja til. Jeg jobbet ikke der så alt for lenge, men det var veldig gøy husker jeg!

Big Bite – Da jeg gikk på VGS trengte jeg en jobb ved siden av studiene og jeg søkte på jobber overalt, haha.. Til slutt endte jeg opp med jobb på Big Bite, noe som faktisk var gøy og de jeg jobbet med ble jeg god venn med. I og med at jeg jobbet med dette etter skolen flere ganger i uken og på lørdager ble jeg veldig sliten og hadde lite tid til overs, men jeg har alltid villet jobbe masse og jeg var den som aldri turte å si nei om noen spurte om jeg kunne jobbe. Denne jobben hadde jeg også samtidig som jeg var lærling i Securitas. Det var slitsomt. Jeg jobbet utrolig mye – noen dager jobbet jeg over 12 timer til sammen.

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

OMGGGGG, HAHHAH FANT DETTE BILDET.. FLAUT! Isabelle 17 år 🙂

Securitas – Etter VGS som jeg gikk på i to år ble jeg lærling, noe som også da telles som utdanning. Jeg fikk jobb hos Securitas – på kontorene der. Jeg gikk ikke rundt som vekter , men jeg tok faktisk vekterkurs. Uansett, jeg jobbet der hver eneste dag fra 8- 16 og jeg fant veldig fort ut av at dette ikke var noe for meg. Selv om jeg visste at jeg ikke ville jobbe som dette da jeg var ferdig med utdanningen valgte jeg å ikke droppe ut. Det er så ekstremt viktig å fullføre noe, ingen utdanning er bortkastet. Så nå har jeg fagbrev i kontor og administrasjon! Da jeg var ferdig som lærling gikk det et halvt år, så var jeg med på Paradise Hotel og resten vet dere.

3 kommentarer
    1. Du er min største forbilde tenk at du kansje leser dette du er fantastisk Isabelle og jeg har ikke fått liket på videoen dine😥 fordi jeg må logge på😥 men jeg Elsker deg så mye du er fin snill og grei du er best ingen er lik deg og det er bra❤❤ håper du leser denne på yt profilen din ily❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg