80 talls party – Antrekk

Reklame | Nelly

KULE LIGNENDE BUKSER – HER

KULE LIGNENDE TOPPER – HER

 

Woho, god fredag mine babes! Jeg stikker nå på 80 talls fest tema hos Nellie og jeg gleder meg masse. Jeg prøvde så godt jeg kunne å kle meg slik dem gjorde for ca 40 år siden og jeg syntes jeg klarte det ganske greit. Da var det jo masse farger og slikt så jeg tenkte dette settet passet perfekt. De andre har gått litt mer inn for det, haha. Vi skal kose oss, håper dere har en nydelig fredag og start på helgen! Love you all❤️

6 kommentarer
    1. Eg og og vert i 80-tallsparty ganske nyleg❤️ Håper du koser deg!!🥰❤️ PS vi skal skrive biografi på skulen jeg skreiv om deg håper det går bra😄❤️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg