7 Tanker på en tirsdag

💭Den ene naboen min spiller alltid så gøy musikk.. Jeg blir faktisk utrolig lei og irritert! Det er greit innimellom liksom, men jeg kødder ikke når jeg sier h*n spiller høy musikk hvert fall en gang om dagen.

💭Jeg spiser ekstremt lite når jeg er helt alene. Jeg aner ikke hva det er, men jeg glemmer liksom å spise! Det er ikke bra i det hele tatt, for når jeg først blir skikkelig sulten så spiser jeg masse. Jeg gidder liksom ikke lage en fin middag til kun meg selv heller, det blir kjedelig så det blir som regel rask mat som heller ikke er så sunt.

💭Jeg lurer på om folk seriøst føler seg bedre av å snakke dritt om andre. Nå har det jo vært masse drama i yt verden når det kommer til dette med James Charles, han får så mye dritt slengt etter seg og jeg lurer oppriktig på hva folk tenker når de kommenterer stygge ting. Greit at han ha driti seg ut, men det gjør ikke deg til noe bedre menneske å snakke dritt om han! Det gjø deg ikke til noe bedre menneske å snakke dritt om noen! Alle er forskjellige og mener forskjellig. Selvom noen mener noe annet enn det du gjør, betyr ikke det at vedkommende er dum!

💭Jeg har lyst på en huske i stua, haha. Slapp av – ikke en vanlig huske, men en fin liten planke som det gå an å ta av og på. Syntes det er så kult! Bare se:

💭Jeg vurderer å ha en skikkelig spa og kose kveld i kveld. Kun med meg selv! En film, god mat, ansiktsmaske, duftlys og bare legge fra meg telefonen. Det er så deilig noen ganger å bare koble helt av.

💭Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg på 17.mai. Jeg vet at jeg skal ha på kjole og pynte meg skikkelig, men jeg har ikke funnet en kjole enda. Det må jeg gjøre! Om jeg skal bestille må det også skje asap, slik at den kommer i tide.

💭Imorgen er jeg nødt til å filme nye videoer til yt. Jeg prøver å finne ut av hva jeg skal filme, det er alltid like vanskelig! Om du ha noen forslag eller tips så er det bare å kommentere i kommentarfeltet eller sende meg en DM på Instagram.

16 kommentarer
    1. Jeg elsker deg så mye love you så mye ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️<33333333 PS jeg bare lurte er du å Stina talling venner det er mange som sier det på insta

        1. Jaaaaa😍😍😍😍
          Helt enig, men alle andre jeg snakker med vil ha henne ut. Men jeg bare elsker hvordan hun spiller og at hun tør og ta tøffe valg nar alle var mot hun og Robin😍.

    2. Her er noen yt video ideer(det kan hende du har gjort noen av de fra før)
      •prøv tik tok
      •Lag en «whats on my phone» video
      •og kanskje en lookbook for 17.mai eller våren/sommeren
      Bare noen få tips!Bare si ifra om du vil ha fler😅😉

    3. Hei fine Isabelle!<3 Vil bare si at du er ei youtube stjerne altså! Du jobber så hardt!!! Härregud, all creds til deg!
      Har et forslag til videoer! Har du sett programmet Sofa? Kan du ikke lage en serie der du ser kommenterer alle type program serier du vil??? Det er jo uendelig med ting å se på i disse dager, og det stopper jo aldri heller. Så der har du jo maaaange videoer å lage i fremtiden!!! Genialt eller hva??? Når du står fast på hva du kan lage video på er det bare å finne et tv program/serie å sett i gang! Håååper du liker dette! Stor klem til skjönne deg!<3

    4. Når man ryker ut av Paradise Hotel og er på hotell på utsiden, møter man alle de andre deltagerne da?

      1. Da jeg var utenfor møtte jeg ingen og var på hotell alene. Men noen møter hverandre og bor på samme hotell 🙂 Det kommer litt an på når og om man skal inn på Paradise igjen osv.

    5. Jeg sliter med akkurat de samme som du sliter med Isabelle. Jeg spiser også ekstremt lite når jeg er hjemme alene. Jeg vet også at det ikke er bra for meg, men som du sier så glemmer man å spise når man er hjemme alene. Men når jeg først spiser mat, så spiser jeg relativt mye. kan ta et eksempel i går, for i går nemmlig spiste jeg bare frokost og kveldsmat. det er farlig skummelt, jeg vet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg