27 kjappe – Penger, gutter, grining ++

//Foto: Thomasbrun

♡ Bli bedre kjent med meg 

Hva spiste du sist?
Spiste akkurat toast med masse ost, mmm jeg elsker ost!

Hva drakk du sist?
Sitter å drikker saft nå.

Hva tenker du på akkurat nå?
Akkurat nå tenker jeg på alt jeg skal få gjort i dag faktisk. Blogge litt, redigere video og sende ut noen mail! Også tenker jeg masse på at jeg snart flytter.

Hva syntes du er finest med gutter?
Smil og øyne!

Hva sto det på den siste meldingen du fikk?
Det var faktisk en melding fra posten om at det er en pakke på vei til meg, woho!

Hvilken telefon har du?
iPhone x.

Hvem snakket du med sist på telefonen?
Anne Brith.

Sokker eller ikke sokker?
Ikke sokker. Jeg hater egentlig å ha på sokker!

Hva er det dyreste du eier?
Hmm, puppene mine hahaha.. Eller nei, nå er det nok leiligheten min 😉

Ringe eller sende sms?
Sende sms, helt klart. Jeg har jo telefon skrekk!

Snapchat eller Instagram?
Jeg elsker begge deler og bruker begge delene hele tiden. Men jeg må nok gå for Instagram!

Sove med eller uten klær?
Uten.

Hvilket stjernetegn er du?
Skorpion.

Hvor mange puter har du i sengen?
Akkurat nå har jeg 3.

Hva er det meste du noen gang har hatt på brukskontoen?
Da jeg vant pengene på Paradise Hotel. Har jo mer enn dette på sparekonto osv, men på brukskontoen er dette helt klart det meste jeg har hatt. De pengene kom jo rett inn på kontoen min, dagen finalen var på tv. Tenk at dette er to år siden nå!

Være usynlig eller kunne fly?
Være usynlig, helt klart.

Aldri kunne bruke sminke igjen eller måtte bruke sminke hele tiden?
Aldri bruke sminke igjen. Jeg går veldig ofte uten sminke!

Hva klarer du ikke å leve uten?
Mamma.

Favoritt tingen din å gjøre hjemme?
Jobbe, se på YouTube og serie!

Hva har du på deg nå?
En marine blå, super deilig morgen kåpe. Elsker å gå rundt i morgen kåpe når jeg bare er hjemme.

Hvilken person så du sist?
Mamma og broren min.

Hvem er din favoritt person akkurat nå?
Akkurat nå er det faktisk veldig mange, men mamma er jo alltid favoritt personen min.

Når gråt du sist?
Fredag. Gråt med Nellie, eller hun så meg gråte haha!

Når lo du sist?
I stad.

Favoritt sang akkurat nå?
7 rings. OMG ELSKER DEN!

Har du en hemmelighet ingen vet om deg?
Nei det tror jeg ikke.

Hvilket ord sier du mest?
Helt klart ”SERR”.. Hahha.

♡ PEACE OUT VI BLOGGES SENERE BABES ♡

9 kommentarer
    1. Akkurat nå tenker jeg på alt det jeg skal få gjort i dag faktisk…. Blogge, redigere video, sende mail og tenke på flytting.

      Ikke slit deg ut da 😉

    2. Hei Isabelle????jeg eellsskkeerr deg men jeg føler på ein måte at du prøver å vise fram hvor mase penger du har????ikkje misforstå jeg elsker deg og personligheten din, men tenker bare på di som ikkje har så masse penger????versåsnill ikkje bli sint det er kankje et tips vis du vil bruke det da men uansett, jeg er veldig lei meg vist jeg såret dei????det er bare min mening????PS: du er kjempe flink i alt du gjer berre stå på vidare❤️Ly❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg