1. Hei, jeg tror kanskje jeg aldri har sett deg med en blå jeans liker du ikke å gå med blåe jeans eller hva er greia?

    2. Isabelle er så sykt stolt over at vi endelig har en normal blogger som ikke bare bruker bloggen til å kødde med, noen som faktisk er seriøst. Hadde bare et spørsmål når det kommer til neseplastikk, vet ikke om du har gjort det eller ikke uansett så har jeg hele ungdommen min vært plaget over nesen min, det ødelegger på en måte synet jeg har på meg selv og føler meg sykt ukomfortabel da folk snakker om Nese, lurte på om du visste om noen bra kirurger her i Norge? Hadde vært til stor hjelp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg