Innspilling hos NRK, Mads Hansen Drama – VLOGG

Endelig er det tid for en ny video på min kanal, denne gangen en litt kort men koselig vlogg. Jeg håper dere liker den selvom den er litt kort! Husk å abonnere på kanalen min og trykke på bjella ved siden av, da blir jeg super glad.

F9FE-Po9-QE

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

LINK TIL VÅR JULELÅT: TRYKK HER

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

PS: Til alle som tror at Mads og jeg hater hverandre eller har en skikkelig krangel så er det feil. Vi har begge blitt enige om dette og pratet sammen. Selvom jeg er litt redd for han og hva han eventuelt kan finne på haha.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg