Se hva vennene mine gjorde mot meg..

Annonse? – spraytanhuset

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert i dag og har faktisk akkurat vært på spa, noe som var helt fantastisk. To av mine gode venninner bestemte seg for å overraske meg med en koselig spa dag, som en litt sen bursdagsgave! Tidligere i dag visste ikke jeg hvor vi skulle, bare at jeg skulle være klar klokken 10 – så en veldig fin start på dagen. Hvert fall helt fantastisk med tanke på at jeg var ute på byen i går, da var jeg nemlig på et julebord sammen med spraytanhuset! Det var også veldig koselig.

🌸 Et lite bildedryss:

En helg jeg sent vil glemme❤ Nå er jeg på vei hjem igjen fra spa og skal egentlig bare slappe av resten dagen. Det trengs innimellom, spesielt når man har det litt travelt i hverdagen. Hva har du gjort denne helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg