Ukens spørsmål

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvilke venner er det som liksom ikke har støttet deg angående sangen?
Det kommer jeg nok ikke til å skrive her på bloggen, men jeg er helt sikker på at de vet hvem jeg mener selv! Det er ikke det at jeg forventer at alle skal digge dette, men det er et par jeg trodde hvert fall skulle sende meg en kul melding som ikke har gjort det.

Blir du ofte trakassert av eldre menn?
Hmm, på nett ja haha.. Det er alltid mye lettere å gjøre slikt på nett, noe som er veldig trist!

Hva liker du minst ved deg selv?
Hmm, kanskje at jeg glemmer veldig fort og er veldig sløv med å svare på meldinger og slikt. Det vet jeg hvert fall at vennene mine irriterer seg over, hehe..

Kan du lage video med moren din?
Jaa, jeg vil og har spurt henne – så vi får se! Hadde vært gøy.

Skal dere lage flere sangen?
Aner ikke, hvem vet? Vi har ikke planlagt noe.

Hva syntes du helt ærlig om Mads Hansen?
Jeg kjenner han ikke, har kun snakket med han et par ganger. Jeg er en person som hater å dømme folk jeg ikke kjenner så jeg kommer ikke til å gjøre det. Men, jeg syntes han har gjort veldig mye unødvendig i fortiden. I starten syntes jeg det han drev med var fett, men det gikk veldig langt noen ganger og det var ikke kult. Han er en 34 år gammel mann og han burde vite hvor grensa går. Spesielt når han holder på slikt med unge jenter! Men, jeg har ingenting i mot han som person, han er sikkert super hyggelig. 

Angrer du på at du var med på Paradise?
Nei ikke nå, men jeg gjorde det faktisk i starten! Kanskje jeg kan skrive litt om det på bloggen? Har skrevet om det før tror jeg, for lenge siden.

Var du med Luna fra ”Lik meg” serien?
Jaa, haha vi møtte hverandre i byen. Veldig hyggelig jente!

Er du og Mads hansen sure på hverandre?
Nei 🙂

Skal du ha julekalender? Hvilken?
Ja, jeg har faktisk to julekalendere fra blivakker. Gleder meg til desember!

Er du redd for at du taper veddemålet mot Mads Hansen?
Nei haha.. 

Kunne du vært med på Skal Vi Danse?
Ja, det kunne jeg helt sikkert!

Hvis du hadde fått tilbud om å være med på kjendis farmen, hva hadde du sagt?
Da hadde jeg nok sagt ja.

Hva liker du best ved deg selv?
Jeg liker at jeg er veldig følsom og bryr meg om de som står meg nærmest. Jeg bryr meg egentlig veldig mye om de rundt meg, selvom jeg ikke viser det så godt. Jeg liker også at jeg elsker å jobbe og gjør ting jeg vil selvom ikke alle syntes det er kult.

Har du noen gang røyket?
Ja det har jeg. Røyk er ekkelt da haha!

Hvor synger Agnete i sangen dere? Jeg hører henne ikke?
Hun har ikke et eget vers slik som jeg og Stina, men hun synger alt av refreng og et vers sammen med Herman!

Hvordan har du hatt det denne uken?
Jeg har det ganske travelt denne uken, men det er slik jeg liker det. Har hatt det veldig fint!

Kan du og Martine bli venner igjen? Er det en mulighet?
Altså, vi er ikke uvenner. Bare henger ikke sammen.

Var du forelsket i Kevin på Paradise Hotel?
Nei det var jeg ikke.

Hvorfor sang dere ikke på ordentlig på God Morgen Norge?
Vi hadde sangen på veldig høyt i bakgrunnen så man hørte bare det på tv. Men vi sang liksom med haha!

Hva syntes du om Frank Løke?
Hehe, han er virkelig noe for seg selv.. Har møtt han en gang og da var han hyggelig liksom.

Processed with VSCO with p5 preset

Hva skal du i helgen?
I helgen skal jeg kose meg masse. Jeg skal på julebord på lørdag og på søndag har mine bestevenner sagt at jeg skal holde av hele dagen fordi de har planlagt en overraskelse til meg. Det gleder jeg meg til, selvom jeg hater overraskelser og vil vite alt haha.

Synger dere ull undertøy eller jule undertøy?
Vi synger ULL. Sykt mange som spør om dette haha!

Når hadde du mensen sist? Og når fikk du det for første gang?
Jeg har faktisk mensen akkurat nå.. Fikk det da jeg var 15.

Når tenker du å flytte hjemmefra?
Veldig snart. Jeg har begynt å se på leiligheter og snakket med banken så det er ikke lenge til jeg kjøper meg noe nå håper jeg. Vil finne en perfekt leilighet først!

Hva syntes du helt ærlig selv om deres egen låt?
Jeg syntes den er veldig bra. Som jeg har sagt før så er det jo en barne sang laget for barn, så det er ikke rart at voksne ikke liker den selvom alle på en måte kan høre den føler jeg. Den fenger veldig og jeg digger den!

Er det sant at du bruker parykk?
Jeg pleier ikke det nei, men jeg har parykker og har brukt det noen ganger!

Pleier du å få penisbilder?
Når jeg åpner snappen min hver fredag pleier det alltid å tikke inn et par haha.. Det er jeg ikke akkurat verdens største fan av! Jeg tror ikke det er noen jenter i denne verden som faktisk setter pris på en dickpic. Bare stopp haha!

Hvordan får man samarbeid og penger på YouTube og blogg?
Jeg har et management som fikser slikt til meg, men om man . vil ha et samarbeid sender man en mail og blir enige om noe. Det hender også at selskaper tar direkte kontakt med meg eller agenten min.

Skal du lese boka til Isabel raad?
Jeg har lyst! Men har ikke akkurat stresset med å kjøpe den, men den virker veldig bra!

Processed with VSCO with c1 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

5 kommentarer
    1. Bra svar! BTW hva er mailen din til når man skal sende inn video til når man synger og danser til sangen din? Har ikke insta…

    2. Hei, jeg har så deg gå av T-banen på søndag for en uke siden❤️❤️
      Jeg er veldig stor fan av deg❤️❤️ Elsk fra Inga❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ P.S. EEEELSLER!!!! sangen din❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍 (og deg da🤭🤭😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg