Sykt billig sminke – Kun i dag!!

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg håper dere har det supert, om ikke så er jeg her for å gjøre dagen dere tusen ganger bedre. I dag er det nemlig BLACK FRIDAY hos Blivakker.no noe som gjør at du får masse rabatt på nettsiden deres. Du kan faktisk få produkter til 85% rabatt med koden min ”IsabelleEriksen”. Blivakker har nemlig 27-80% rabatt på nesten hele butikken. Noe som er helt sykt og nesten helt gratis!! Dette er jo helt perfekt nå som det straks er jul.

Som dere vet så digger jeg Blivakker og har bestilt derfra så lenge jeg kan huske, det gjør også hele familien min så jeg er super glad for å kunne hjelpe og dele denne kule dagen på blivakker.no med dere! Så å si all sminken min er fra Blivakker, de har jo nesten alt – bokstavelig talt. De har flere produkter som ikke finnes i butikker i Norge! Her er noen flere favoritter fra Blivakker.no som jeg har fått.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Favoritt kostene mine og ikke minst den super populære beautyblenderen som jeg har brukt i flere år og som gjør under med sminken!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Perfekt Julegave!

Blivakker har også masse andre produkter, blant annet hårprodukter som er kåret til det beste av det beste. Jeg har lenge trengt en ny og bra rettetang og endelig har jeg fått ordnet meg det. Denne rettetangen fra GHD er en av de beste på markede og går an å bruke til både krøller, bølging og retting av håret! Love it.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

🌸🌸🌸

BRUK KODE: IsabelleEriksen for penger av! Opp til 85% rabatt.

LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER.

Blivakker har jo over 13 000 produkter på siden så her er det bare å kose seg med shopping!

4 kommentarer
    1. Hei Isabelle. Jeg har lagd en yt intro til deg å lurte på om du ville ha den? Please siden jeg lurer så syyykt om hva du syns♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg