Føler meg så fin i dette undertøyet

Heihei babes! Dere som kjenner meg vet jo hvor mye jeg går uten BH, jeg syntes det er skikkelig ubehagelig og stramt. Derfor har jeg nå testet ut undertøyet fra Mymuse.no og det var overraskende behagelig å ha på seg. Ikke minst ser det også helt nydelig ut på. En ting jeg derimot går med så å si hele dagen er morgen kåpe og nattøy – er jeg hjemme en dag slenger jeg bare på meg en morgenkåpe, noe som alltid er like deilig og enkelt. Da er det digg med en fin og kul en, det har jeg nemlig fått fra Mymuse.no!

MyMuse.no er en norsk nettbutikk som tilbyr eksklusivt undertøy til kvinner som ønsker det lille ekstra. MyMuse har fokus på å tilby undertøy av høy kvalitet fra ledende undertøysleverandører. Et bredt størrelsesutvalg er i stort fokus da det er viktig for oss å tilby undertøy i både små-og store størrelser, fra A-M-cup. Alle kvinner fortjener å føle seg selvsikker og sexy uavhengig av størrelse!

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

LINK TIL DENNE HVITE FINE BH’EN – HER.

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

LINK TIL DENNE NYDELIGE SVARTE BH’EN – HER.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

LINK TIL DENNE DØDS FINE MORGEN KÅPEN – HER.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

LINK TIL DENNE SVARTE FINE NATTKJOLEN – HER.

❤️❤️❤️

Nå kan du også få hele 30 % rabatt på nettsiden mymuse.no 

BRUK KODEN: ISABELLE30 i kassen når du betaler så får du det mye billigere. Dette passer jo helt perfekt nå som det er jul snart. 

LINK TIL NETTBUTIKKEN – HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg