Isabelle Eriksen VS Mads Hansen

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Dere som følger meg på Instagram (isabelleeriksen_) har vel allerede fått med dere hva som har skjedd angående Mads Hansen og dette julelåt styret. Ikke nok med at så å si alle kan gi ut låt og klatre til toppen av Spotify listene, det er realiteten og det skjer faktisk. Og det er helt sykt, haha!

I dag ligger vi faktisk på 2. plass på topplisten i hele Norge, det er veldig morsomt! Jeg er så stolt og glad. Jeg vil også bare si at de jeg lagde sangen med er helt fantastiske mennesker. Jeg er så glad for at det ble oss fem og ingen andre! Følg dem på Instagram: @Agnetesh @stinatalling @murdrocks @hermandahl <3

Uansett, det som har skjedd er følgene:

Det første jeg tenkte da jeg så dette var ”Kjør på”, dette er gøy. Det tenker jeg fortsatt, men jeg syntes helt ærlig Mads sitt forslag var alt for kjedelig. Derfor ville jeg spice det litt opp og få til noe jeg mener er enda kulere og engasjerer mange flere.

Mye kulere om du spør meg 😉 Mads ville absolutt at jeg skulle merke bildene mine, noe jeg egentlig ikke stresser over i det hele tatt. Jeg tror han tror at jeg har redigert flere bilder enn det jeg faktisk har, menmen – dumt av han. Jeg skrev til og med til han at om han absolutt ville at jeg skulle markere bildene mine kunne vi gjøre dette en gang til en annen gang bare med noe annet. Men det ville han ikke! Jeg kan også fortelle dette om vi vinner 😉 Så dette skjer:

SÅ OM DU VIL SE HAN HER:

SYNGE VÅR SANG I MIN RØDE LILLE JULEKJOLE PÅ TV:

SÅ MÅ DU SPILLE AV SANGEN VÅR MASSE:

KJØRRR – JEG VET AT JEG KAN STOLE PÅ DERE OG AT VI KAN VINNE DETTE SAMMEN OM VI VIL!! 

Så til alle dere som tar dette blod seriøst og tror at Mads og jeg hater hverandre, det er feil. Dette er en morsom greie som skal engasjere og være noe våre følgere syntes er morsomt å følge med på. Let’s go babes! Fortell dette til alle du kjenner og la oss vinne dette sammen. Jeg syntes også dette er litt skummelt faktisk, er det en person jeg ikke gidder å ha noe drama dritt med så er det nettopp Mads. Men jeg tar en for lage, nettopp fordi jeg tror at med deg på laget vår kan vi klare det. 

Er du med??

28 kommentarer

Siste innlegg