6 timer senere.. – MITT HELT NYE HÅR

Annonse – Merakistudio

Hallo alle mine fine! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå har hvert fall jeg det helt fantastisk, fordi jeg har fått helt nytt hår. Det var virkelig på tide å fikse opp i både farge og frisyre, og det gjorde jeg. Endelig!

ETTER FARGE, MEN FØR EXSTENSIONS:

I dag har jeg vært hos Merakistudio å blitt fin på håret igjen, jeg er alltid så fornøyd når jeg går ut av dørene der. Merakistudio ligger i sentrum i Oslo – veldig enkelt å komme seg frem og tilbake. Ansatte er også alltid like blide og hyggelige, noe som er veldig viktig når man skal sitte der lenge og ikke minst la noen fikse håret ditt.

I dag har jeg faktisk farget håret annerledes enn det jeg pleier, jeg har nemlig blitt mørkere i bunnen. Nå ser det mye mer naturlig ut! Jeg tenkte at det ble mye finere i og med at jeg også skulle få lengre hår!

Har hatt hair extensions én gang før, og ble ikke hundre prosent fornøyd. Men med Marvelous hair extensions føles det veldig riktig. Håret har en litt mørkere farge i bunn som gjør det usynlig i hodebunnen! Fargen blender også perfekt i min egen hårfarge.

Marvelous hair extensions er av europeisk hår som gjør at hårstråene er veldig likt som mitt skandinaviske hår.

Nå har de kampanjepris og du får hele 30% rabatt på Marvelous hair extensions i hele år 2018! Dette passer jo perfekt nå som det er jul, nyttår, skoleball og mye festing og pynting fremover.

ETTER:

😍😍 Altså hvor fint?? Jeg blir helt fascinert. Det beste er også at det føles veldig bra. Det er ikke stramt, det lugger ikke og det er ikke tungt på hodet. Noe som er veldig viktig for meg og mye av grunnen til at jeg ikke likte det forrige håret som ble satt på!

Jeg skal også ha konkurranse på Instagram snart hvor du kan vinne et sett med exstensions som du enten kan ta selv eller gi bort om du ikke vil ha. Så følg meg på Instagram: isabelleeriksen_! Følg også: merakistudio.no

Hva syntes du om håret?

49 kommentarer

Siste innlegg