Jeg griner..

Hallo alle mine fine! Akkurat nå sitter jeg på innspilling til musikkvideoen vår, noe som er veldig morsomt og stas. Dere burde virkelig glede dere til musikkvideoen kommer ut, det er 1. Desember. Kommer så klart til å dele det i alle mine kanaler så det er bare å følge med!

Jeg ville egentlig bare stikke innom å si tusen takk til alle dere som har sendt meg nydelige meldinger angående sangen og ikke minst meg generelt. Jeg setter så utrolig stor pris på alle dere, altså jeg griner snart! Jeg blir bare veldig rørt av at det faktisk finnes så mange gode mennesker.

Jeg er helt overveldet av kjærlighet og har fått flere hundre fine henvendelser fra dere – det betyr enormt mye. Det beste av alt er at jeg faktisk ikke har sett noen negative kommentarer om sangen nesten! Hva syntes du om låten?

Jeg vet at det har vært veldig mye mas angående dette her nå, men jeg håper dere skjønner at jeg er veldig stolt og glad.

Tusen takk❤ HUSK Å SPILL AV LÅTEN MASSE PÅ SPOTIFY, og hjelp oss oppover! LINK TIL SANGEN HER: TRYKK HER

3 kommentarer
    1. Hei,den sangen dere laget var kjempe bra det er den nye fav sang❤️❤️Elsker deg hilsen en STOR fan😻😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg