Ukens spørsmål

Denne uken kom det inn sinnsykt mange spørsmål om sangen vår, noe som så klart er veldig koselig. Jeg setter så utrolig stor pris på dere babes, og syntes det er veldig morsomt at dere er så engasjerte. Derfor ble det en del spørsmål denne uken, håper dere syntes det er positivt! 


#nomakeup til alle dere som klager på at jeg bruker mye sminke.. Jeg vet at jeg ikke er stygg uten sminke og går mer uten sminke enn med, me når jeg først sminker meg tar jeg masse bilder og legger ut de 😉
 

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvorfor er ikke Agnete med på sangen?
Dette har jeg faktisk fått helt sykt mange spørsmål om.. Agnete er fortsatt med i sangen, hun kunne bare ikke være med på God morgen Norge fordi hun var bortreist. Noe som var veldig trist!

Hvem sin ide var det å lage sangen?
Det var faktisk min ide, noe som er veldig morsomt haha! Men alle har så klart vært med å gjort like mye som meg altså, jeg bare snakket om det til Splay og de andre for lenge siden – så ble det en greie. Døds kult!

Er stemme din redigert i sangen?
Ja, det er jo redigert litt. Absolutt alle sanger i hele verden er redigert, haha.. Tro meg – det er mange artister som virkelig ikke kan synge!

Hvor lang tid tok det å lage sangen, hva gjorde dere? Hvem skrev sangen?
Det har tatt overraskende kort tid! Vi har egentlig bare møtt opp i studio og sunget sangen, og snakket masse med alle som har jobbet med sangen. Det er en låtskriver som har skrevet sangen, men vi på en måte ”godkjente” den og fortalte om det var noe vi ville endre på eller noe vi ikke likte. Vi er jo fortsatt ikke ferdig med sangen, det er mye igjen. Vi skal jo spille inn musikkvideo, opptre sangen flere steder. Det blir så bra!

Har du en klein sex historie?
Ikke som jeg kan fortelle her på bloggen tror jeg haha.. Men jeg har heller ingen kjempe kleine sex historier faktisk!

Hva fikk du i bursdagsgaver?
Fikk for det meste litt penger, også fikk jeg en super fin ring av mamma og dem. Jeg elsker jo smykker og fine ringer!

Kan du ha vlogmas?
Jeg aner ikke, jeg har veldig lyst. Er bare redd for at det skal bli alt for mye å gjøre og at jeg ikke klarer å fullføre. Vlogmas er jo at man vlogger hver eneste dag og publiserer vloggen samme dag. Tror nemlig ikke jeg får tid til det og vil ikke starte på noe jeg ikke kan fullføre. Derfor vil jeg kanskje vlogge litt hver dag eller når det skjer noe og poste heller to dager i en vlog eller filme masse og poste når jeg vil og har nok innhold. Hva tenker dere?

Hvem skal du feire jul med i år? Mamma eller pappa?
Julaften skal jeg feire hos mamma i år. Lille julaften skal jeg være hos pappa og dem er jeg ganske sikker på!

Jeg visste ikke at du kunne synge, syntes du selv at du er flink? (DU ER DET).
Hehe, tusen takk <3 Jeg syntes vel ikke at jeg er veldig flink til å synge, men jeg er heller ikke tonedøv syntes jeg!

Hvorfor er det akkurat dere i Splay som er med på sangen og ingen andre?
Det er egentlig litt tilfeldig, men vi ville ha noen som har litt forskjellig følgere osv.

Sier dere ull undertøy eller jul undertøy i sangen?
Dette er det også mange som lurer veldig på. Vi sier ULL UNDERTØY.

Kan du lage video sammen med en fan en gang?
Ja, jeg har faktisk veldig lyst til det. Har faktisk tenkt på å lage en video hvor jeg tar med to av mine ”største fans” og ser hvem som vet mest om meg. Så får vinneren en premie. Hva tenker dere om det? Kunne det vært interessant? 

Hva syntes du om vinneren av Skal Vi Danse? Fortjent?
Jeg så faktisk ikke på finalen, men begge som sto i finalen var verdi vinnere syntes jeg.

Hva ønsker du deg til jul?
Jeg aner faktisk ikke.. Ny telefon, ny mac og kamera osv.. Ting som egentlig er alt for dyrt og som jeg burde kjøpe selv haha! Så regner med jeg får mest penger.

Processed with VSCO with c1 preset

Er det gøy å være superstar?
Hehe, nå vil ikke jeg akkurat kalle meg for en superstar.. Men ja, det er veldig morsomt å se at mange digger sangen vår osv. Love you<3

Skal du lage flere sanger?
Jeg har veldig lyst til det, så vi får se!

Hvilken bh str bruker du?
Aner faktisk ikke.. Jeg bruker veldig lite BH, men de fleste bh’ene jeg har er i str 70d.

Yndlings sang at the moment?
” NÅ ER DET JUL” – Isabelle Eriksen, Murdrocks, Agnetesh, Stina Talling, Herman Dahl ;)))) 

Føler du deg mye alene?
Både ja og nei. Det kommer egentlig litt an på hva slags humør jeg er i.

Hva syntes foreldrene dine om sangen?
De digger den 😀

Når begynte du å få utflod og komme i puberteten?
Jeg begynte vel å komme i puberteten da jeg var 13 – 14, men fikk ikke mensen før jeg var 15.

Skal dere lage musikkvideo? Hvordan skal den da være?
Jaaaaa, vi skal spille inn musikkvideo idag faktisk. Når du leser dette er jeg sikker på innspilling. Det er jo en julesang så det blir no jule greier i videoen! Musikkvideoen kommer ut 1. desember på YouTube (og her på bloggen) så det er bare å vente i spenning. 

Føler du at dere har fått god eller dårlig respons på sangen?
Vi har seriøst bare fått god respons! Jeg tror ikke det er en eneste person som har sagt at den er dårlig, og det er veldig kult. Jeg er helt i hundre!

Kan dere ha turne eller konserter med sangen deres?
Ja, vi har jo veldig lyst til det så vi skal prøve på det. Vi driver å snakker med noen senter osv nå faktisk, men ingenting er planlagt! Hvor vil du vi skal komme??

Har du noen gang vært gravid eller trodd at du var det?
Jeg har aldri vært gravid, men jeg har vært redd for det og tatt test før faktisk.

Tjener dere penger på sangen?
Vi tjente ikke penger da vi lagde sangen, men man tjener jo penger på å ha en sang på spotify osv. Men jeg aner ikke hvor mye eller om det i det hele tatt blir noe mye penger ut av det. Vi gjorde dette mest for moro skyld. Når eller om vi skal ha konserter osv får vi jo betalt.

Hvordan har du det akkurat nå?
Jeg har det faktisk veldig bra akkurat <3 Tusen takk som spør.

Er du lesbisk eller bare streber du med å finne mann?
Haha, jeg dør……. Hvem vet? Det er ingen som vil ha meg.. Neida, jeg er nok bare litt kresen – er ikke lesbisk så vidt jeg vet.

Hvis du måtte droppe noen fra sangen. Agnete, Herman, Stina eller Murdrocks, hvem ville du droppa?
Dette var et veldig vanskelig spørsmål. Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å svare på det! Jeg har blitt så utrolig glad i hele den gjengen på så kort tid at jeg ikke klarer å svare! Om jeg må velge en må det bli meg selv da haha.

Tar du deg nær av stygge ting folk kommenterer om utseende ditt eller personligheten din?
Syntes det er verre å få kommentarer om personligheten min.

Hvilken julebrus liker du best?
Den brune fra Hamar, helt klart! I GLASSFLASKE.

Hva liker du best, bind eller tampong? Hva bruker du?
Tampong helt klart. 

Snorker du når du sover?
Ikke som jeg vet. Puster bare veldig tungt, men tror ikke jeg snorker!

Hvor mange pleier å se snappene dine på mystory?
Nå har jo jeg en offentlig snap og blir delt av Snapchat noen ganger. Da har det faktisk hendt at jeg har hatt over 200 000 visninger, kjempe kult. Men når det kun er mine følgere som ser så er vi rundt 20 k, noe som også er veldig mange. Legg meg til: isabelleeriksen

Kunne du tenkt deg å bli muslim?
Nei det tror jeg ikke jeg kunne blitt. Jeg tror ikke på Gud eller noe slikt. All respekt til dem som har en tro altså!!

Har du noen gang tenkt til å få deg kjæreste? Prøver du nå?
Jeg har jo lyst på det etterhvert ja og sier ikke akkurat nei, men det er ikke slik at jeg leter rundt og er på Tinder liksom.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

3 kommentarer
    1. Kan dere være så snill å synge på Lambertseter senter, Nordstrand i Oslo?? PS: Elsker deg og digger sangen deres😘

    2. Kan dere komme til Amfi Moa Ålesund???
      Eeeeeeeeeeelsker sangen deres!!! Den har vært favoritten min helt siden den kom ut!!!❤️❤️❤️❤️
      PS: Elsker deg også❤️❤️❤️❤️Du er best❤️❤️❤️❤️

    3. Angående spørsmålet “kan du ha vlogmas?” Må du ikke nødvendigvis vlogge vær dag og poste den samme dagen, du kan eventuelt gjøre som Amalie Olsen gjorde i fjor: ha som f.eks 1-3 des elr noe, så kan du vente med å poste den til 4 des elr ha vlogmas annenhver dag, for da har du tid til å filme og redigere uten stress💕 elsker deg og kanalen din og ønsker deg alt godt❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg