SE OSS SYNGE LIVE – VIDEO

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Så sykt gøy at det er så mange som digger julesangen vår, jeg elsker at dere deler den masse på instagram. Som de fleste helt sikkert har fått med seg så var jo vi også gjester på God Morgen Norge på TV2 idag, noe som var veldig spennende. Der sang vi jo blant annet sangen live og hadde et lite show. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var veldig nervøs i går – både når det kom til hvordan dere skulle ta imot sangen, men også intervjuet vi hadde i dag. Heldigvis har begge delene gått veldig bra og jeg tror seriøst ikke vi har fått en eneste negativ tilbakemelding, så tusen takk for det – dere er de beste! Ikke glem å spille av sangen masse og del den med alle du kjenner.

LINK TIL SANGEN HER: https://open.spotify.com/album/2aLk5ipoEhFc2DPggwOb11?si=lZmtJnvjRiGy5j00eSz9ZA

HØR SANGEN VÅR GRATIS HER: https://open.spotify.com/album/2aLk5ipoEhFc2DPggwOb11?si=lZmtJnvjRiGy5j00eSz9ZA

🌸Et lite bildedryss fra dagen i dag:

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

🌸SE OSS OPPTRE LIVE MED LÅTEN VÅR:

mD2qht07n44

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN) – av TV2.

Hva syntes du om sangen?

23 kommentarer

Siste innlegg