Dette klarer jeg meg ikke uten

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Jeg får veldig ofte spørsmål om hva slags sminke produkter jeg bruker og hva jeg ikke kunne klart meg uten. Jeg klarer aldri å svare på det fordi jeg har så utrolig mange favoritter og ting jeg alltid bruker når det kommer til sminke. Derfor tenkte jeg å vise dere mine favoritter og produkter som jeg bestiller nytt av gang på gang.

Alle disse produktene er fra Blivakker.no, en nettside som så å si har alt – det er ikke tull en gang. Jeg har også bestilt derfra så lenge jeg kan huske og man kan få tak i ting på nettsiden som ikke engang finnes i butikker i Norge, det er digg! Denne uken er det også SINGLES WEEK på Blivakker.no så nå kan du få minst 25% rabatt på HELE butikken. Det er noe du ikke burde gå glipp av! Jeg er også så heldig å få gi ut en eksklusiv rabatt kode til alle mine følgere: 

– KODE: Isabelleeriksen gir 10% EXTRA ved kjøp over 699,- gjelder ting som har rabatt fra før. (Så blir 25%* + 10 ved kjøp over 699,-)
– LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER

🌸Noen av mine favoritter hos Blivakker.no:

 Processed with VSCO with c1 preset

Foundation jeg bruker alle sammen!! Jeg får spørsmål hele tiden om hvilken jeg bruker og svaret er denne fra Clarins akkurat nå, sykt bra og deilig. Du kan få den på salg hos Blivakker.no nå. Setting pudderet fra Laura Mercier bruker jeg også daglig, sammen med denne nydelige highlighteren og solpudderet. Alt kan du nå få kjempe billig hos Blivakker.no.

 Processed with VSCO with c1 preset

Disse palettene fra Blivakker.no er også utrolig fine og bra. Mange nydelige farger og ikke minst god kvalitet! Alle disse finner du også på nettsidene til Blivakker.no.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Dette øyenskygge palette er det døds mange som har lurt på hvor er fra, og det er fra Blivakker.no. Det har jeg brukt nesten hver dag siden jeg fikk det og er blant annet brukt til denne looken her:

Det er fantastisk og jeg elsker det. Nå kan du også få dette billigere på sidene, husk å bruke koden min ”Isabelleeriksen” for enda lavere pris!

🌸Blivakker har også masse fine julekalendere:

Nå som det også straks er desember og jul har Blivakker.no fått inn noen super fine julekalendere. Min favoritt er den fra NYX som har veldig fine gaver i hver luke. I den ene luken var det blant annet en nydelig highlighter.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸KONKURRANSE/ GIVEAWAY:

I samarbeid med Blivakker.no har jeg også en STOR KONKURRANSE på min Instagram, (isabelleeriksen_) du kan vinne alt det her til en verdi av 2000,-

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det eneste du trenger å gjøre for å vinne alt dette er å følge meg og Blivakker på Instagram. Mer info finner du også på min Instagram profil! Jeg håper du vil være med i konkurransen, jeg gleder meg allerede til å trekke en heldig vinner som skal få alt dette. Og nå som det snart er jul også, helt perfekt. Jeg elsker å gi tilbake noe til dere nydelige følgere. 
 

RABATTKODE: Isabelleeriksen gir 10% EXTRA ved kjøp over 699,- gjelder ting som har rabatt fra før. (Så blir 25%* + 10 ved kjøp over 699,-)

LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER

🌸🌸🌸

#blivakker #singlesweekend #blivakkersinglesweekend

8 kommentarer
    1. Gir highligteren fra physiciens formula fra seg mye farge når man bruker den? Eller blir det bare en «glow»? BTW love you💖

    2. Hva heter det øyeskygge palletet? Eller hva skal jeg søke på, på bli vakker? Det du brukte til looken❤️

    3. Blivakker er en super nettbutikk! Men er det produkter du nettopp har fått fra Blivakker? Pga ser ikke ut som solpudderet, highlighteren å øyeskygge palletet er blitt brukt å du sa at du bruker det daglig☺️

    4. Den rabattkoden din fungerer ikke ved kjøp under 699kr? Skulle ikke det funke eller har jeg misforstått?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg