Ukens spørsmål

Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Angrer du noen ganger på at du har tatt silikon?
Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg kunne nok ikke tatt det igjen, jeg hadde så vondt og når jeg tenker over det nå så trenger man jo ikke silikon. 

Har du bursdag imorgen, lørdag?
Jaa, woho! Da blir jeg 22 år. 

Har du noen gang begynt å blø når du har hatt sex?
Ja. Det er helt vanlig, ikke farlig. Man kan begynne å blø under sex om man får en liten rift osv. 

Hva er planene på bursdagen din, kan hvem som helst komme på festen?
Jeg og Nellie skal jo feire sammen og ha en stor fest med over 100 som skal komme. Det blir så utrolig morsomt! Hvem som helst kan ikke komme, vi har gjesteliste. 

Kommer Martine Lunde i bursdagen din? Er hun invitert?
Hun danser jo så vet ikke, men hun er invitert ja.

Syntes du helt ærlig Martine fortjener å fortsatt være med i Skal Vi Danse?
Nå har jeg sett veldig lite av showet på lørdager osv, men jeg syntes alle som klarer seg så langt har fortjent det ja.

Hvor fikk du sånn banner/plakat?
Pappa eier et firma som driver med litt sånne ting så han fikset det for meg, kult ikke sant?

Hvor gammel var du da du tok piercing i navelen?
Jeg tror jeg var sånn 15 faktisk.

Har du gått på noe annet enn turn? Hva da?
Ja, masse. Har gått på fotball, svømming, dans og sikkert noe mer. 

Hvor mye penger har du spart til leilighet nå?
Jeg har faktisk spart ganske mye! Nå vil ikke jeg dele hvor mye penger jeg har på den sparekontoen men jeg er nok snart klar til å kjøpe noe fint 🙂

Film eller serie tips?
Åå jeg trenger det selv. Jeg er veldig glad i Gossip Girl, Modern Family, Vampire diaries, osv.. 

Skal du vlogge på bursdagen din?
Ja, jeg tenkte det. Vi får se hvor mye jeg vlogger, men skal hvert fall prøve å vlogge hele dagen.

Blir du ikke lei av å holde på med YouTube og samtidig oppdatere bloggen flere ganger om dagen?
Jeg blir ikke lei, men det kan være litt slitsomt til tider. Det skulle være ”på” hele tiden og alltid liksom oppdatere her og på YouTube tapper meg for energi og ikke minst tid, men det er noe jeg elsker og har lyst til å gjøre. Uten dere hadde det jo hvert fall ikke gått, så tusen takk babes!

Syntes du det var fortjent at Thea røyk ut av Skal Vi Danse forrige helg?
Neiii, jeg fikk sjokk faktisk. Alle syntes jo hun var den beste og utifra det lille jeg har sett så syntes jeg ikke hun fortjente å ryke. Selvom alle som er igjen nå er veldig flinke og fortjener å være der fikk jeg sjokk over at Thea måtte dra. Menmen, sånn er det.

Går det an å sende deg brev? Jeg vil sende deg fanpost.
Jeg har ingen postboks jeg vet om som du kan sende til dessverre. Men veldig hyggelig at du vil det da! Tusen takk. 

Har du noen gang hatt sex med mensen?
Ja, haha..

Er du fornøyd med livet ditt nå?
Altså jeg er fornøyd med livet mitt og har ingenting å klage på, men det er såklart en del som mangler føler jeg.

Hva tror du at du hadde gjort nå om ikke du hadde blogget og drevet med YouTube?
Da hadde jeg nok enten jobbet i butikk eller på kontor! Eller kanskje reist eller jobbet i utlandet, hvem vet.

Har du noen gang løyet om produkter du reklamerer for?
Jeg kan ikke huske å ha løyet om noe sånn egentlig. Jeg pleier ikke takke ja til produkter jeg vet ikke funker eller ting jeg vet jeg ikke liker! 

Har du sendt nudes før, hva skjedde?
Ja, men bare tullebilder til venninner liksom. Ingenting har skjedd heldigvis! Det er jo ikke bra å sende nakenbilder, man vet jo aldri hvor de ender opp og hva personer velger å gjøre med dem. Når du først har trykket send til noen, så har dem det og kan sende videre selvom det ikke lov og greit.

Hva synes du om «helsesista» på snap?
Jeg har ikke henne på Snap så det vet jeg ikke.

Hvor mange seriøse forhold har du hatt?
1 bare.

Bruker du linser?
Nei det gjør jeg ikke. Har heldigvis perfekt syn!

Vurderer du ennå å kutte ut bloggen og fokusere mer på med YouTube?
Jeg vet ikke, selvom det blir veldig mye så har jeg fortsatt lyst til å fortsette med begge deler og kommer nok til å gjøre det en stund til. 

Hvorfor er Nellie med på bursdags plakaten din?
Fordi vi skal feire bursdag sammen!! Wohoo. Nellie har bursdag helgen etter og vi bestemte oss derfor for å feire sammen! 

Hvordan var det for moren og stefaren din å møte faren og stemoren din? Og omvendt selvfølgelig. Var det kleint?
Det var faktisk bare koselig. Ingen sure miner 😉

Kan du lage en video hvor du leser følgerne dine sine hemmeligheter?
Ja, del 2 er faktisk allerede spilt inn. Jeg mangler bare å redigere den, så neste video som kommer ut på kanalen minn blir ”Jeg leser dere hemmeligheter”. Bare å glede seg.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

4 kommentarer
    1. Gratulere med dagen Isabelle ! E så super glad i dæ og bloggen din les den hver dag ! Ha den beste b dagen ever !❤️

    2. Jeg skal sende deg et brev en fanpost. Kan jeg da sende det til deg på denne Andreassen? ( lillengveien 9A
      1358 Jan?? Eller vet du om noen andre steder?? Jeg vil sende deg et brev å jeg vil du skal lese det for deg selv hvis du får det. Jeg er din aller største fan og jeg har bilder av deg på veggene over alt på rommet mitt! Mitt aller største ønske er å møte deg klemme deg ta bilde med deg og snakke med deg på FaceTime og at du svarer på brevet hvis du får det. Jeg hadde blitt så glad!! Hvis du svarer meg på Instagram jeg heter Linneamia212. Så skal jeg ta bilde printe det utpå henge det på veggen på rommet mitt!! Tusen takk for at du svarte med hjerter når jeg kommenterte bilde ditt på Instagram jeg ble så glad og jeg har printe ut deg også!!! Jeg elsker deg❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg