Dette var så koselig

Hallo alle mine fine, og god søndag! Jeg håper alle sammen har hatt en fantastisk helg. Jeg har ikke hatt en så alt for gal helg selv! Akkurat nå sitter jeg hjemme å venter på at klokken skal tikke enda litt fortere, i dag skal jeg nemlig ned til mormor å spise god mat sammen med resten av familien på mamma sin side. Nå er det heller ikke så alt for lenge til jeg har bursdag og i den anledning skal vi feire meg litt i dag, det gleder jeg meg til selvom jeg gruer meg til å bli eldre. Det samme tenkte jeg i fjor – jeg vil ikke bli eldre nå, haha.. 

I går var jeg på forestilling å så på Flashdance, også sammen med familien. Det var så utrolig koselig og showet var helt fantastisk! Om du har fulgt meg lenge så vet du kanskje også at jeg drev med dans og turn før og syntes sånne ting er veldig morsomt! Etter showet spiste vi også kjempe god mat på en restaurant her i Oslo. Diigg!

 Processed with VSCO with c1 preset

HATT – HER

BUKSE – HER

LIGNENDE KÅPE – HER

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetFine tremenningen min og fine kusina mi!

❤️❤️

Til dere som lurer – Nei, håret mitt har ikke vokst seg så langt, jeg gikk med parykk! Jeg digger å kunne endre så mye på håret mitt, kun ved å bruke parykk. Det er jo genialt. Denne helgen vlogger jeg også, så det er bare å glede seg til det og følge med på min YouTube kanal. Den kan du finne HER! Nå skal jeg fikse meg og komme meg til min egen lille bursdagsfeiring med kun de nærmeste. Jeg har jo bursdag nå på lørdag den 10. november og skal da ha en stor fest sammen med Nellie, det gleder jeg meg masse til. 

Uansett, jeg håper alle får en fin søndag. Ta vare på hverandre, så blogges vi senere! Love you all♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg