Ukens spørsmål

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Har du noen tips til første gangen man skal ha sex?
Det eneste jeg egentlig kan si er at du burde være 100% klar for det. Ikke ha sex med noen for første gang bare fordi alle andre har det eller fordi h*n vil!

Er det vondt å fylle leppene?
Ja, det er veldig vondt..

Hva jobber foreldrene dine som? Er faren din rik?
Mamma jobber på kontor og er vel en slags sektretær(?). Pappa eier sitt eget firma, og nei han er nok ikke rik haha!

Når begynte du å onanere og fingre deg selv?
Hmm, jeg aner faktisk ikke. Sikkert da jeg var sånn 14-15. Husker ikke helt hvor gammel jeg var!

Har du noen gang stjålet fra en butikk?
Ja, har faktisk stjålet sånn småting, men det er hundre år siden da jeg var liten. Ikke bra i hele tatt!

Har du noen gang hatt sex med noen, men angret etterpå?
Ja.

Hvordan går det med deg?
Det går faktisk veldig bra med meg nå for tiden. Det er deilig! Selvom jeg har dårlige dager innimellom, så har jeg det veldig bra for tiden!

Kommer vi til å se deg i flere tv programmer?
Hvem vet? Kanskje det haha.

Liker du å lese bøker?
Nei uff.. Jeg tror ikke jeg har lest ut mer enn en hel bok i hele mitt liv. 

Spiser du sunt?
Jeg er veldig glad i salat og slike ting, men jeg vil ikke si at jeg spiser så veldig mye sunt. Jeg tenker som regel aldri på hva jeg spiser og spiser kun det jeg har lyst på liksom.

Hva tenker du om utroskap?
Hater det. Det er ikke bra i det hele tatt.

Hvor gammel var du da du tok din første tatovering?
Da var jeg bare 17.

Hvilket kull er du født i?
Jeg er født i 1996.

Hvilket kull er søsteren din Julie?
Hun er født i 2006.

Kan du ha vlogmas og vlogge hver dag i livet ditt?
Jeg har veldig lyst til å begynne å vlogge mer og kanskje prøve ut å ha daily vlogs. Jeg tror det er veldig utfordrene, men jeg får se. 

Prater og flørter du med noen gutter nå?
Nei, ingen..

Hvor mange intervjuer var du på før Paradise Hotel? Og hva må man gjennom?
Jeg tror det var tre intervjuer fø man kommer med. Man må også ha noen møter med psykolog først!

Når kommer sangen din ut?
16. NOVEMBER!!! Skriv det ned 😉

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor mange barn vil du ha i fremtiden?
Aner ikke, en eller to. Ikke sånn kjempe mange!

Hva er din favoritt sang akkurat nå?
Without me – av Halsey. Den er så fin!

Hvor lenge hadde du regulering?
Ikke så veldig lenge, litt over et halvt år tror jeg.

Har du fått svar fra Ex on the beach enda?
Nei haha.. Tror ikke jeg får det heller, yey!

Hva skjedde med ”Isabelle og Martine” kanalen, kommer det videoer der etterhvert?
Jeg har jo laget min egen kanal og legger ut videoer der flere ganger i uken, og det er der det kommer til å komme videoer fremover. 

Har noen vært utro mot deg før?
Ikke som jeg vet, men det kan jo hende!

Hvordan føles det å røyke og snuse?
Ikke bra haha.. Altså det smaker jo ikke godt! 

Hva liker du best med julen?
Masse god mat og familie tid, helt klart.

Har du noen gang hatt sex med 3 stykker på en gang?
Nei, det har jeg ikke.

Hvordan startet karrieren din?
Blogg og YouTube karrieren min startet jo egentlig rett etter Paradise Hotel i fjor. Jeg har ikke holdt på så veldig lenge, men håper det blir mange fine år med dette fremover. Det er så gøy, og jeg setter så utrolig stor pris på alle dere!

Hva gjør du på en typisk hverdag i livet ditt?
Ikke så veldig mye haha.. Jobber, filmer, møter noen venner og bare lever egentlig. Det hender jo jeg har noen veldig spennende jobb dager, men det er ikke hver dag!

Kan du lage video med moren eller faren din?
Ja, det kommer nok etterhvert. Jeg har planlagt noe!

Har du noe system på når du poster videoer og innlegg på bloggen?
Nei, egentlig ikke. Jeg poster jo på bloggen 1-2 ganger om dagen, så den blir oppdatert hver dag. På YouTube legger jeg også ut veldig ofte, sånn 3 dager i uken, men jeg har ikkenoe system på hvilke dager jeg legger ut. Men sånn annenhver dag!

Hva er din aller største drøm?
Kjøpe hus, reise masse og leve av å gjøre det jeg elsker og være min egen sjef! 

Hvordan reagerte faren din da du sa at du hadde mensen?
Jeg tror faktisk ikke jeg fortalt han det. Mamma må nok ha sagt det til han, men jeg tror jeg ble så gammel at han bare skjønte at jeg hadde det og jeg skjønte at han visste det. Vi hadde ikke noe samtale om det liksom.

Har du hatt sex med en kjendis før?
Ja.

Hvor mye penger har du brukt på kroppen din, og hvorfor?
Altså jeg har ikke brukt så masse penger på kroppen min. Jeg har tatt silikon og fylt leppene to eller tre ganger tror jeg. Silikon er jo veldig dyrt og koster mange tusen!

Har du lyst til at Agnete skal komme med på Paradise Hotel?
Jaaaa, det hadde vært så gøy!

Hvordan takler du å være kjendis?
Nå føler ikke akkurat at jeg er en kjendis, jeg er jo den samme som jeg alltid har vært. Men jeg syntes det er super koselig å bli gjenkjent på gaten og at folk vil ta bilde og snakke med meg! Love you all.

Var du nervøs da du skulle snakke foran klassen? Hvordan kom du over frykten?
Ååå jeg husker jeg var så sykt nervøs.. Jeg skalv og var livredd hver gang, og jeg tror egentlig ikke den frykten gikk vekk i det hele tatt. Nå blir jeg jo ikke like nervøs når jeg skal snakke foran noen, men det tror jeg er alderen. Jeg vet heller ikke hva jeg var nervøs for, det er jo egentlig ikke skummelt! Man må bare tenke at de som ser på ikke tenker at du er kjempe redd og kommer til å glemme det du har sagt med en gang haha.. Sikkert mange som sitter i klasserommet er like redde som deg og øver på sin egen presentasjon 😉

Hvor får du inspirasjon og motivasjon fra hver dag?
Mange forskjellige steder. Jeg vet egentlig ikke selv en gang, men jeg prøver å ta inspirasjon fra overalt.

Hva skal til for å få med deg på date?
Det er jo bare å spørre, haha. Jeg er jo aldri på date og syntes sånne ting er skikkelig skummelt så det er nok ikke sikkert jeg sier ja..

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

10 kommentarer
    1. Håper du kan dele denne kommentaren på instastory eller snap!
      Nå driver de med et forskningsprosjekt angående frykt om å snakke forran klassen, om du kontakter et sykehus eller psykolog kan du komme og øve på å snakke forran andre med VR briller som et klasserom. Jeg har selv gjort det og det hjelper sykt! Men om du ikke vil det anbefaler jeg deg bare å lese presentasjonen for deg selv hjemme mange ganger, gjerne forran moren eller faren din, eller en youtubevideo av et fullt klasserom

    2. Gode svar. Jeg har bestilt en bursdagsgave til deg. Men den kommer lenge etter bursdagen din. Hva syns du om det?

    3. Flott innlegg. Jeg har bestilt en bursdagsgave til deg. Men den kommer noen dager etter bursdagen din. Hva syns du om det?

    4. Er så takknemlig for at jeg fant deg. Uten deg hadde jeg ikke klart og leve❤️ Du gjør hverdagen min bedre. Før så tenkte jeg på og ta selvmord og at jeg ikke er perfekt, men nå er hverdagen min myee lettere og helt perfekt pga deg!!❤️❤️
      Jeg Elsker deg!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg