HELT SYKT

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Endelig er det Halloween igjen og tid for å skremme folk litt! Akkurat nå sitter jeg faktisk hos pappa og har vært her noen timer. De har lenge snakket om at de skulle gjøre noe crazy her på Halloween og det måtte jeg så klart få med meg! Noe jeg ikke hadde trodd er at det skulle bli så kult som det her. De har virkelig stått på og pynta og gjort det utrolig skummelt og kult!

Lilsis er hvert fall skummel i kveld!

Et dødt menneske.. Så klart ikke ekte haha! Men sykt kult lagd.

Jeg har ikke akkurat kledd meg ut i dag..

Jeg elsker jo slike tema dager, fester og når ting er gjort sånn som det her. Det er så gøy! Det morsomste er jo at folk skriker og er redde når dem kommer hit, pappa står jo i vinduet å skremmer folk. En annen ting som er super kult er alle dere som kommer for å ta bilder med meg haha.. Jeg stakk hode ut fra vinduet en gang og da gikk ryktet rundt! Bare sjekk snappen min «isabelleeriksen».

Jeg håper alle får en nydelig dag videre, koser seg med godteri og nyter siste dagen i oktober. Vi blogges senere babes, love you all ♡

9 kommentarer

Siste innlegg